۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
ادبیات قالی‌باف ادبیات شورا نیست

مسجدجامعی: با آن آقا مشکلی نداریم

عضو شورای شهر گفت: اینکه می‌گویند افرادی در فکر و گفتار، فساد دارند و می‌خواهند خود را مطرح کنند، ادبیات آقای قالی‌باف ادبیات شورا نیست. ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم؛ ولی حرمت شورا باید حفظ شود.
کد خبر : ۲۳۹۶۹۴
صراط: عضو شورای شهر گفت: اینکه می‌گویند افرادی در فکر و گفتار، فساد دارند و می‌خواهند خود را مطرح کنند، ادبیات آقای قالی‌باف ادبیات شورا نیست. ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم؛ ولی حرمت شورا باید حفظ شود.

احمد مسجد جامعی در یکصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر در تذکرات پیش از دستور، اظهار داشت: صدها رسانه نامه نوشتند تا مکانی را به نام مرحوم استاد قندی در شهر تهران بنامیم که ما نیز برای اینکه عجله‌ای برای نامگذاری صورت نگیرد و جای مناسبی را برای این استاد انتخاب کنیم، پیشنهاد می‌دهم که دو فوریت آن مورد تصویب قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد:‌ استاد قندی به آقای تیتر نیز مشهور بوده است و خدمات زیادی را در حوزه رسانه داشته است.
 
مسجد جامعی به گرامیداشت روز خلیج فارس نیز اشاره کرد و گفت: بنده پیشنهاد می‌دهم خانه بوشهری‌ها نیز به خانه خلیج فارس نام آن تغییر کند تا به مناسبت همین ایام نیز این قدم برداشته شود.
 
وی درباره اظهارات یک منبع رسمی در شهرداری تهران مبنی بر اینکه عده‌ای «فکر و گفتار فساد دارند و می‌خواهند خود را مطرح کنند»، اظهار داشت: این مطلبی بود که اخیراً نقل شده بود که برداشت جامعه خبری این بود که مقصود منبع خبر، یکی از اعضای شورای شهر است و برداشت عموم نیز از این مطلب همین بوده است،‌ که در همین راستا، به اعضای شورا روز گذشته در جلسه‌ای فیلم و صوتی ارائه دادند مبنی بر اظهارات آن فرد در آن جلسه، ولی اینکه آنجا چه گفته‌اند مهم نیست، مهم این است که همان رسانه‌ای که زیر نظر خودشان اداره می‌شد و متعلق به همان دستگاه بود، این صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند و چندین رسانه و روزنامه نیز این صحبت‌ها را انعکاس داده‌اند.  
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: آن نواری که به ما ارائه دادند به چه دردی می‌خورد؟ این نسبت به اعضای شورا داده شده است و در جاهای مختلف و سایت‌های ذیربط نیز آمده و در 5 روز اخیر، هیچ تکذیبی نشده است و بعد وقتی که شورا آن را مطرح می‌کند، می‌گویند این موضوع نبوده است.
 
وی گفت: قصد ندارم بیش از این وارد جزئیات این موضوع شوم، ولی باید در روز شورا به آن پرداخته شود، اینکه می‌گویند افرادی در فکر و گفتار، فساد دارند و می‌خواهند خود را مطرح کنند، ادبیات آقای قالی‌باف ادبیات شورا نیست. ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم و با آن آقا نیز مشکلی نداریم، ولی حرمت شورا باید حفظ شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر حرمت اعضای شورا رعایت نشود، حرمت مردم و شهرداری نیز رعایت نخواهد شد. شورا یک پشتوانه برای مدیریت شهری و شهروندان است که نباید آن را بشکنیم. ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که ادبیاتمان متناسب با ادبیات مدیران ارشد باشد.
منبع: فارس