۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
استفاده از پرچم اسراییل در فوتبال ممنوع شد

رنگین‌کمان جایگزین پرچم اسراییل شد!

تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم غاصب صهیونیستی سبب شده تا حتی استفاده از پرچم این رژیم جنایتکار در داخل لیگ فوتبال این رژیم نیز ممنوع شود و از پرچم‌های رنگین کمان استفاده کنند.
کد خبر : ۲۴۰۲۶۱
صراط: با توجه به تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم غاصب صهیونیستی استفاده از پرچم این رژیم جنایتکار در بازی‌های مختلف باشگاهی فوتبال جهان نیز ممنوع شد.

به گزارش صراط، تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم غاصب صهیونیستی سبب شده تا حتی استفاده از پرچم این رژیم جنایتکار در داخل لیگ فوتبال این رژیم نیز ممنوع شود و از پرچم‌های رنگین کمان استفاده کنند.

در همین زمینه پلیس برلین به اندک هوادار رژیم صهیونیستی در دیدار یونیون برلین در او برلیگا که به اندازه انگشتان یکدست هم نمی‌رسید اجازه نداد تا از پرچم این رژیم غاصب جنایتکار استفاده کند.

سران فدراسیون فوتبال صهیونیستی از اینکه حتی هواداران باشگاه‌های داخلی این کشور مانند آپوئل و مکابی از پرچم رژیم اشغالگر قدس استفاده نکرده و به جای آن از نماد رنگین کمان استفاده می‌کنند بسیار عصبانی هستند.

گفتنی است کمتر از دو هفته پیش فدراسیون فوتبال رژیم غاصب صهیونستی در پی شکایت مقامات فوتبال فلسطین از سوی فیفا تعلیق شده بود.

سران فیفا پس از اعتراض مقامات فدراسیون فوتبال فلسطین مبنی بر دخالت در لیگ فوتبال این کشور، توسط رژیم  غاصب صهیونیستی حق را به  فلسطینی‌ها دادند.

بر اساس این گزارش، 2 نفر از مقامات فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر قدس قصد داشتند سپ بلاتر، رئیس فیفا را از این تصمیم منصرف کنند که در این زمینه موفق نبودند.

دخالت فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی در لیگ فوتبال فلسطین بازتاب‌های زیادی را در پی داشت.

*انتقاد شدید رئیس یوفا از مسئولان فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی/حق با فلسطینی‌ها است

میشل پلاتینی رئیس یوفا در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفت: رژیم اشغالگر قدس فوتبال را سیاسی کرده و باید تاوان دخالت‌ در لیگ فلسطین را بدهد.

میشل پلاتینی رئیس کنفدراسیون فوتبال اروپا بر این باور است که رژیم اشغالگر قدس پس از تعلیق در فیفا از عضویت یوفا خارج می‌شود.

پلاتینی ادامه داد: دخالت رژیم صهیونیستی با دخالت در لیگ فوتبال فلسطین در فوتبال قاره آسیا نیز دخالت کرده است.

*رژیم اشغالگر قدس از حضور در المپیک محروم شد

رئیس کمیته‌ بین المللی المپیک گفت: تا زمانی که وضعیت تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر قدس معلوم نشده است تیم فوتبال این رژیم نمی‌تواند در المپیک شرکت کند.

توماس باخ رئیس کمیته‌ بین المللی المپیک بر این باور است که تا موضوع تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم غاصب صهیونیستی روشن نشده، تیم فوتبال المپیک رژیم صهیونیستی نیز در نهایت نمی‌تواند در رقابت‌های المپیک 2016 ریو شرکت کند.

توماس باخ رئیس کمیته‌ بین‌المللی المپیک بر این باور است که موضوع تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر قدس مرتبط با موضوع المپپیک نیز است.

بر اساس این گزارش؛ سپ بلاتر رئیس فیفا و توماس باخ پیرامون موضوعاتی از جمله تعلیق فدراسیون رژیم صهیونیستی با هم دیدار خواهند کرد.

*ورد ساکر فاش کرد: پیشنهاد رشوه فدراسیون فوتبال و رژیم صهونیستی به فیفا

راز پیشنهاد رشوه مسئولان فوتبال رژیم اشغالگر قدس به سران فیفا را فاش شد.

فدراسیون  فوتبال رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تعلیق به سران فیفا پیشنهاد رشوه و حمایت مالی کرده بودند که با ممانعت مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال مواجه شد.

بر اساس این گزارش، سران فیفا به دلیل دخالت رژیم صهیونیستی در لیگ فوتبال فلسطین و تهدید فوتبالیست‌های این کشور رای به تعلیق فدراسیون اشغالگرقدس داده است.
برچسب ها: صراط اسراییل