۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

باهنر: مرجع اصولگرایان جامعتین است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ،مرجع اصولگرایان را در انتخابات آتی، روحانیت مبارز تهران و مدرسین حوزه علمیه قم دانست.
کد خبر : ۲۴۱۱۵۱

صراط: محمدرضا باهنر عصر امروز در جمع شورای اصولگرایان این شهرستان اظهار کرد: اصولگرایان با همدلی، وفاق، هم‌آوایی . همگرایی می‌توانند هم‌افزایی در جامعه اصولگرایی به‌وجود آورند.

وی افزود: اصولگرایان باید به تولید فکر و ترویچ آن پرداخته و در رأس آن عامل به اصول اصولگرایی باشند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلای با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری خاطرنشان کرد: اهمیت انتخابات مجلس خبرگان نباید به‌سبب حساسیت انتخابات مجلس فراموش شود و همچنین حساسیت این انتخابات نباید موجب شود اهمیت انتخابات خبرگان مورد غفلت قرار گیرد.

به گفته وی، دشمن برای انتخابات خبرگان خواب آشفته‌ای دیده است که با همدلی و وفاق ملت، خواب آنها تعبیر نمی‌شود.

باهنر با تأکید بر لزوم وحدت در بین اصولگرایان بیان کرد: مرجع اصولگرایان در انتخابات آتی روحانیت مبارز تهران و مدرسین حوزه علمیه قم می‌باشد چراکه آنها دارای سابقه طولانی بوده و امتحان پس داده‌اند.

وی سال جاری را سال انتخابات دانست و تصریح کرد: جریان‌های سیاسی با کار و تلاش، تفکراتشان را در جامعه ترویج می‌دهند تا بتوانند زمانی میوه آن را بچینند.

باهنر عنوان کرد: ما از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات استقبال می‌کنیم، ما نمی‌گوئیم رقیب نداشته باشیم اما نظام برای این رقابت شرایطی چون قانون اساسی و قوانین انتخابات فراهم کرده که باید همه جریان‌ها آن را رعایت کنند.

وی یادآور شد: انتخابات در کشور مایه قوام و نشاط در جامعه و در واقع اساس نظام جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

در حاشیه این نشست محمد رضا باهنر نائب رئیس مجلس شورا اسلامی با آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

منبع: فارس