۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

رضاییان:‌ مرفاوی حمله کرد و به من ضربه زد

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: زمانی که بعد از گلزنی‌ام خوشحالی می‌کردم صمد مرفاوی به سوی من حمله‌ور شد و به من ضربه زد.
کد خبر : ۲۴۱۵۰۳
صراط: بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت: زمانی که بعد از گلزنی‌ام خوشحالی می‌کردم صمد مرفاوی به سوی من حمله‌ور شد و به من ضربه زد.

رامین رضاییان درباره برد روز گذشته راه‌آهن مقابل پیکان، گفت:‌خدا را شکر می‌کنم که بردیم و سند بقایمان در لیگ برتر را امضا کردیم. البته من از همان اول که فرهاد کاظمی به راه‌آهن آمده بود گفتم که با آمدن او تیم در لیگ برتر می‌ماند هر چند که عده زیادی می‌گفتند راه آهن سقوط می‌کند اما ما جنگیدیم و خودمان را ثابت کردیم. چرا که راه‌آهن تیم با ریشه‌ای است.

وی درباره درگیری اش با صمد مرفاوی سرمربی تیم پیکان پس از گلی که به ثمر رساند، اظهار داشت: بعد از گل سوم که زدم به خوشحالی پرداختم اما متوجه نبودم که در سمت نیمکت پیکان خوشحالی می‌کنم. وقتی با بازیکنان مشغول خوشحالی بودم صمد مرفاوی سرمربی پیکان سمت من آمد و به من حمله‌ور شد و ابتدا ضربه‌ای به من زد و سپس مرا هل داد اما من کوچکترین بی‌احترامی به او که مربی سابقم بوده نکردم. احترام مرفاوی برای من واجب است و او را درک می‌کنم اما خدا را شکر که پس از 90  دقیقه دویدن آنقدر قدرت داشتم که بتوانم خودم را کنترل کنم و حرفی به مربی سابقم نزنم.

رضاییان خاطرنشان کرد: من مرفاوی را  درک می‌کنم چرا که تیم او 17 هفته است نبرده و برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و با باخت مقابل ما به سقوط نزدیکتر شدند و آنها شرایط روحی بدی دارند اما این کار مرفاوی را به حساب استرس و شرایط بازی می‌گذارم.

بازیکن تیم راه‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: اگر به سمت نیمکت پیکان رفتم و خوشحالی کردم کاملا بی‌غرض بود چرا که بعد از گلی که زدم در پوست خودم نمی‌گنجیدم اما اگر کسی از من ناراحت شده از همه عذرخواهی می‌کنم اما از مرفاوی هم گله ای ندارم چرا که دستی که او به سر و سینه من زد دست یک مربی به استاد بود و من این موضوع را اینطور می‌بینم.
منبع: فارس