۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

پیکر مامور شهید ناجا در کرج تشییع شد

پیکر مطهر شهید ستوان یکم جواد مرادی پس از تشییع در کرج به زادگاهش شهرستان فسا در استان فارس انتقال یافت.
کد خبر : ۲۴۱۶۲۵
صراط: در مراسمی که ظهر امروز با حضور پرشور مردم استان البرز و مسئولان برگزار شد، پیکر شهید ستوان یکم جواد مرادی تشییع شد.

شهید ستوان یکم جواد مرادی از پرسنل نیروی انتظامی بود که اوایل این هفته در درگیری با اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مراسم که با حضور مردم و مسئولان با شکوه خاصی برگزار شد تشییع کنندگان با سر دادن الله اکبر پیکر پاک این شهید را بدرقه کردند.

در این مراسم که خیل عظیمی از مردم حضور داشتند دو دختر خردسال این شهید بزرگوار نیز پدر را همراهی کرده که احساسات مردم را به شدت برانگیخته شد.

مردم در این مراسم خواستار تسریع در دستگیری عوامل این حادثه شده و از مسئولان انتظامی و قضایی خواستند تا متخلفان را به سزای عملشان برسانند.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان البرز با تأکید بر اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل شهادت ستوان یکم مرادی با جدیت تمام در حال انجام است، گفت: به زودی خبرهای خوشی از دستگیری این افراد به مردم و خانواده این شهید داده می‌شود.

بخشعلی کامرانی صالح تأکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و با اقتدار کامل در برابر متخلفان و ناامن کنندگان محیط ایستاده است و هرگز در برابر آنان کوتاه نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی توانسته با تربیت و پرورش مأمورانی خدوم و شایسته جایگاه بسیار امن و مطمئنی را در بین مردم داشته باشد و مردم از این نیرو به خوبی یاد می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه در برابر ناامن کنندگان جامعه ایستاده است و اجازه کوچکترین اقدام غیرقانونی را به آنان نخواهد داد.

کامرانی صالح افزود: با تلاشی دو چندان عوامل شهادت این مأمور نیروی انتظامی نیز به زودی در دستان قانون قرار خواهند گرفت و آنان نیز به اشد مجازات گرفتار خواهند شد.

گفتنی است: پیکر مطهر شهید ستوان یکم جواد مرادی پس از تشییع در کرج به زادگاهش شهرستان فسا در استان فارس انتقال یافت.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط ناجا کرج