۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

سرخاب: به نظرم دربی بی‌روحی می‌شود

این بازی از لحاظ جدولی بی‌خاصیت است اما دو تیم به دنبال حفظ اعتبار و آبروی خود هستند به خصوص امیر قلعه‌نویی که به دنبال اعاده حیثیتش است.
کد خبر : ۲۴۱۷۷۱
صراط: بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم دربی 80 بازی بی‌کیفیت و بدون روحی خواهد شد زیرا دو تیم انگیزه لازم برای این بازی را ندارند.

عباس سرخاب در خصوص دربی 80 اظهار داشت: این بازی از لحاظ جدولی بی‌خاصیت است اما دو تیم به دنبال حفظ اعتبار و آبروی خود هستند به خصوص امیر قلعه‌نویی که به دنبال اعاده حیثیتش است.

وی افزود: استقلال در این فصل فراز و نشیب زیادی داشت. این تیم امید قهرمانی داشت که در پایان سهمیه آسیایی را هم حتی از دست داد. متاسفانه نمی‌دانم چه اتفاقاتی در باشگاه به وجود آمد که چنین نتایجی رقم خورد اما هم‌اکنون کادر فنی و بازیکنان به دنبال اعاده حیثیت هستند.

بازیکن سابق آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: در هر صورت دربی یک بازی سنتی است و امیدوارم که فوتبال خوبی را شاهد باشیم هرچند به نظرم استقبال خوبی از این بازی  نمی‌شود و کیفیت بازی هم مناسب نخواهد بود زیرا دو تیم انگیزه لازم برای این بازی ندارند و فقط بحث اعاده حیثیت مطرح می‌شود.

سرخاب تاکید کرد: این بازی می‌تواند برای پرسپولیس یک دیدار تدارکاتی و آماده‌سازی برای حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باشد و برای استقلال هم یک بازی به حساب می‌آید که آنها به دنبال اعاده حیثیت هستند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این دیدار آخرین بازی است که امیر قلعه‌نویی روی نیمکت آبی‌پوشان می‌نشیند گفت: مطرح کردن چنین مسائلی قشنگ نیست. اینکه پیش از اتمام مسابقات بخواهیم در مورد آینده کاری سرمربی صحبت کنیم زیبا نیست. برد و باخت در ورزش وجود دارد. ناکامی و قهرمانی در فوتبال وجود دارد اما مهم‌ترین چیز بحث ادامه حیات ورزشی است که نباید آن نابود شود.

بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه شانس کدام یک از تیم‌ها برای پیروزی در این بازی بیشتر است یادآور شد: نمی‌توان شانسی را برای یکی از دو تیم بیشتر دانست. به نظرم هر دو تیم شانس یکسان دارند اما امیدوارم استقلال پیروز این بازی باشد تا هم بتواند شکست دور رفت را جبران کند و هم باخت باورنکردنی مقابل تراکتورسازی.
منبع: فارس