۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
دو برد برای استقلال و دو مساوی

دربی‌های نیمه‌تمام چند چند بودند؟

چهار دربی نیمه تمام مانده است. در دو مسابقه استقلال یک بر صفر جلو بود و دو مسابقه دیگر صفر بر صفر و دو بر دو مساوی بود.
کد خبر : ۲۴۱۸۸۷
صراط: از مجموع شهرآوردهای پایتخت تاکنون چهار شهرآورد چهارم، ششم، بیست و دوم و سی و هشتم ناتمام مانده است و با پیروزی تیم فوتبال استقلال اهمراه است.

دربی‌های نیمه تمام را استقلال می‌بردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هشتادمین شهرآورد پایتخت از ساعت 17 روز در حالی در ورزشگاه  آزادی برگزار می‌شود که تاکنون چهار شهرآورد نیمه تمام مانده است.

 نخستین بازی نیمه تمام سرخابی‌ها در شهرآورد چهارم در سال 1348 رقم خورد و بازی تاج و پرسپولیس  در حالی که تا دقیقه 82 با نتیجه یک بر صفر به سود تاج در جریان بود محمود خوردبین بازیکن تیم پرسپولیس گل تساوی را وارد دروازه تاج کرد اما داور این گل را نپذیرفت و خطای محمود خوردبین بر روی قلیچ خانی را گرفت که این امر با اعتراض پرسپولیسی‌ها و ترک زمین از سوی آنها منجر شد و بازی در نهایت سه بر صفر به سودتاج اعلام  گردید.

 در شهرآورد ششم در سال 1349 بازی دو تیم تاج و پرسپولیس در حالی که یک بر یک مساوی بود در دقیقه 75 و به علت اعتراض بازیکن‌های پرسپولیس به قضاوت داور و ترکی زمین از سوی فدراسیون سه بر صفر به نفع استقلال اعلام شد در سال 1358 دو تیم استقلال  و پرسپولیس در شهرآورد بیست و دوم در حالی که بازی یک بر صفر به سود استقلال بود در دقیقه 75 با هجوم تماشاگران نیمه تمام ماند و همان نتیجه یک برصفر به سود استقلال ثبت شد در شهرآورد سی و هشتم در سال 1373 در حالی که نتیجه بازی تا دقیقه 88 دو بر دو مساوی بود به علت هجوم تماشاگران تیم پرسپولیس به داخل زمین و درگیری بازیکن های دو تیم با یکدیگر نیمه کاره پایان یافت و نتیجه این دیدار سه بر صفر به نفع استقلال اعلام گردید.

در سال 1379 نیز بازیکن‌های  استقلال و پرسپولیس بعد از بازی به زدو خورد پرداختند و نتیجه این بازی نیز دو بر دو مساوی به اتمام رسید.