۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

مشاور هاشمی: وقتی احمدی‌نژاد رفت فقط 3 روز گندم ذخیره داشتیم

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با نقد عملکرد اقتصادی دولت قبل اظهارداشت: زمانی که احمدی‌نژاد دولت را تحویل داد به اندازه سه روز گندم ذخیره داشتیم.
کد خبر : ۲۴۲۱۱۸
صراط: مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با نقد عملکرد اقتصادی دولت قبل اظهارداشت: زمانی که احمدی‌نژاد دولت را تحویل داد به اندازه سه روز گندم ذخیره داشتیم.

حجت‌الاسلام علی عسگری  در مراسم افتتاح پل معلق و جشنواره بهاره مشگین‌شهر اظهار کرد: دولت پوپولیستی شرایط خاصی را به وجود آورد به طوری که با 800 میلیارد دلار درآمد نفتی زمانی که احمدی‌نژاد دولت را تحویل می‌داد به اندازه سه روز، گندم ذخیره در سیلوها داشتیم.

وی افزود : دولت تدبیر و امید به عنوان یک دولت توسعه‌گرا تصدی‌گر کار را زمانی بر عهده گرفت که با اهداف ارزشی سعی بر گشایش کارها در حوزه اقتصادی و سیاسی بود تا یک توسعه پایدار و همه‌جانبه در کشور شکل بگیرد.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به رغم برخی خرابی‌ها در دولت گذشته، تلاش دولت تدبیر و امید بر این قرار گرفت تا مشکلات و نارسایی‌ها یکی پس از دیگری برطرف شده و امکان یک توسعه همه‌جانبه و پایدار در جامعه فراهم آید.

عسگری با یادآوری اینکه بحث گردشگری به ویژه گردشگری زیارتی در کشور از یک جایگاه مناسب برخوردار بوده و امکان توسعه همه‌جانبه این بخش فراهم آمده است گفت: برخی از کشورهای توسعه یافته و یا درحال توسعه به قدری در صنعت گردشگری و توریسم پیشرفت کردند که امکان تصور این توسعه و درآمدهای حاصل از این حوزه غیر قابل توصیف است.

وی نمونه این کشورها را ترکیه اعلام کرد و گفت: حتی در کشور کوچکی همچون کرواسی که یک کشور کمونیستی بوده تا 70 درصد منابع درآمدی حاصل رونق صنعت گردشگری است.

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: به جای اقتصاد نفتی باید تمام توجه‌ را به اقتصاد گردشگری و رونق توریسم متمرکز کنیم چرا که از ظرفیت‌های بی‌نظیر طبیعی، تاریخی و مذهبی برخوردار هستیم که نمونه آن مشگین‌شهر است که هم درحوزه تاریخی وهم طبیعی توانسته در نقطه اعتلای این صنعت باشد.

عسگری ظرفیت دامنه سبلان و گردشگری در این منطقه را با داشتن آب‌های گرم و مناظر طبیعی بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: هر چند دماوند اولین قله بند کشور است اما در رونق صنعت گردشگری سبلان از یک جایگاه و عظمت خاص برخوردار است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: باید نسبت به ثبت جهانی سبلان اقدامات جدی انجام شود تا این قله سرافراز بتواند جایگاه بین‌المللی و جهانی خود را دوباره احیا کند.

عسگری عنوان کرد: این منطقه از توان ممتازی نیز برخوردار است که قطعا دراین زمینه می‌توان توسعه و پیشرفت‌های همه جانبه را مشاهده کرد.

اقتصاد ترکیبی ایده هاشمی بود

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما امروز به یک اقتصاد ترکیبی نیاز داریم افزود: در جهان دو قطبی برای اولین بار هاشمی رفسنجانی حیطه اقتصاد ترکیبی را مطرح کرد و این شاگرد امام سعی کرد تا در این سه دهه این نوع اقتصاد در کشور با ترکیبی از اقتصاد تعاونی و بخش خصوصی شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عسگری در پایان سخنان خود گفت: این همان اجرای اصل 44 قانون اساسی است که قطعا به خروج اقتصاد دولتی کمک کرد و ترکیبی از اقتصاد تعاونی و بخش خصوصی فراهم می‌آید.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط علی عسگری
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۵۰
۱۶
نتیجه اخلاقی اینکه وقتی هاشمی و روحانی و ایضا خاتمی سرکار باشند همه جا بهشته ولی اگه مخالفان اینها بیایند همش بدبختی و دزدی و .. هست؟ آشیخ جان مردم که احمق نیستند! واقعا برخورد پوپولیستی نکردی با خلق الله؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۴۳
۱۰
چقدر دروغ حرف میزنید خجالت نمکشی .............. شما در سه روز چطور تونستید گندم وارد کنید تحویل کارخانه آرد بدید و آرذد توزیع کنید که هیچ اختلالی پیش نیامد واقعا که
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۳۶
۶
پس معلوم میشه دولت 11 معجزه گراست که ظرف 3روز قراداد خرید گندم بست و درهمین مدت با جتهای سریع السیر وارد کشور کردند و با سحروجادو واردسیلوهای کل کشور نمودند .......... خودت کمی فکر کردی که این حرف را زدی خودت باور میکنی چه رسد عقلا
علی1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۳۱
۷
......چقدر دروغ .....
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲۴
۵
با سلام هیجکس نمیگه دوغ من ترش جناب شیخ شما ودولت به اصطلاح تدبیر وامید دولت قبل را ..... و کم کار و اقتصاد ایران را به نابودی کشاند ه متهم می کنید ولی با این وجود بیشترین جاده سازی وساخت بیمارستان و پتروشیمی وازهمه مهمتر غنی سازی 20درصدی اورانیم وباز مهمتر که آمریکا حتی جرات یک توهین کوچک را به ایران ونظام مقدس جمهوری اسلامی نداشت وخیلی از کارهای دیگر که همه اطلاع د ارند واما شما خودتان را راستگو قلمد اد می کنید وفعالترین دولت ها ووووو بروید از مردم سئوال کنید که چه بر سر مردم در این مدت کتاه آورده ایذ .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۷
۲۷
مدير محترم سايت صراط
خواهشمنداست اين متن را درج فرمائيد تا مردم بدانند كه با چه اوضاعي مواجه بوديم

به لطف خدا و با تشخيص مردم جناب آقاي احمدي نژاد ناچار شدند سكان دولت را به جناب آقاي دكتر روحاني بسپارند . آقاي احمدي نژاد سكان دولت را زمانيكه دلار هزار تومان بود تحويل گرفتند و زمانيكه دلار 3700 تومان شد سكان دولت را به دكتر روحاني سپردند
ايشان مدعي مديريت جهاني بودند و با مديريتي كه در زمان تصدي خود بخرج دادند كاهش ارزش پول ملي بود كه يكي از كارشناسان برجسته دنيا در اين خصوص گفته است:
" براي واژگون كردن اساس يك كشور هيچ وسيله اي ظريف تر و مطمئن تر از كاهش ارزش پول رايج نيست
تنزل ارزش پول رايج تمام نيروهاي پنهان اقتصادي را در راستاي نابودي به كار مي گيرد و اين عمل را به گونه اي انجام مي دهد كه حتي يك نفر از ميليون ها نفر نيز متوجه آن نمي شود."
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۵۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱۹
۳
از مشاور هاشمی توقع نداشته باشید مه از احمدی نژاد حمایت کنه. اینها همشون .........
ضمناً این دولت که دست در دست ............. و گندم و ... مشکلی ندارد. ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲۱
۳
بقول خود دکتر احمدی نژاد دروغ که کنتور نمیندازه !
خشنود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۱۹
۱
.......... مگه یک عمر به مردم یاد نمیدی که دروغ گناه کبیره است؟ چه طوری تونستید سه روزه گندم از خارج وارد کنید! سه روزه تحویل سیلوها بدید؟ سه روزه توزیع کنید و به مردم برسونید؟.. ما که کاره ای نیستیم اما امیدوارم همون خدایی که جای حق نشسته راست و دروغ حرف های ..... سیاست بازهای متظاهر رو معلوم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲۷
۳
روحانی که میگفت خزانه خالیست حالا چطوری با خزانه خالی سیلوها را پر کردید و 1500 میلیارد تومن سبد کالا به مردم دادید !!
صدف پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
۲۳
۲
چقدر دروغ حرف می زنید .......... قیامتی هم وجود داره ........ .............. شما در سه روز چطور تونستید گندم وارد کنید تحویل کارخانه آرد بدید و آرذد توزیع کنید که هیچ اختلالی پیش نیامد واقعا که