۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

مشتری بانفوذ پرسپولیس 750 میلیارد بدهی دارد +اسناد

شرکت سرمایه گذاری اقتصاد جهان صنعت که اعضای هیات مدیره آن هم در این شرکت و هم در بهنام پیشرو کیش هستند از بزرگترین بدهکاران بانکی به شمار می روند.
کد خبر : ۲۴۲۲۴۰
صراط: در حالی که این روزها همه جا صحبت از خرید باشگاه پرسپولیس توسط دو شرکت استیل آذین ایرانیان وبهنام پیشرو کیش می باشد. شرکت بهنام پیشرو کیش دست به تقلب و انحراف افکار عمومی زده است.

شنیدهای  خبرنگار پایگاه خبری حامیان ولایت حاکی از آن است که شرکت  بهنام پیشرو کیش در یک تقلب بزرگ، در کمتر از یکسال گذشته تاسیس شده است و قرار است پرسپولیس را در روز سه‌شنبه تاریخ 94/2/29 از سازمان خصوصی سازی خریداری نماید.

مشتری بانفوذ پرسپولیس 750 میلیارد بدهی دارد +اسناد

این در حالی است که شرکت اصلی این خانواده شرکت سرمایه گذاری اقتصاد جهان صنعت می باشد که مدیر عامل  این شرکت پدر خانواده به نام تقی گلرخسار می باشد. و مدیر عامل بهنام پیشرو کیش که ظاهرا این شرکت خریدار پرسپولیس می باشد و بدهی هم ندارد پسر، و به نام نادر گلرخسار شده است.

مشتری بانفوذ پرسپولیس 750 میلیارد بدهی دارد +اسناد

شرکت سرمایه گذاری اقتصاد جهان صنعت که اعضای هیات مدیره آن هم در این شرکت و هم در بهنام پیشرو کیش می باشند از بزرگترین بدهکاران بانکی به شرح ذیل قرار دارند:

1-قراگاه خاتم 350 میلیارد

2-بانک سرمایه100 میلیارد-شعبه مرکزی

3-بانک کشاورزی30 میلیارد

4-بانک آینده 18 میلیارد

5- بانک ایران زمین 100 میلیارد

البته این قسمت کمی از بدهی های بانکی آنها (خریداران پرسپولیس) می باشد.

با توجه به قانون تجارت اگر افرادی در دو یا چند شرکت باشند ودر یکی از شرکت ها بدهی بانکی داشته باشند موظف به پرداخت آن می باشند.حال از سال گذشته این شرکت اسپانسر باشگاه پرسپولیس بوده وتمامی تبلیغات این شرکت برروی پیراهن این تیم در فصل گذشته بوده است.

حال شما به ما بگویید که چه برسر پرسپولیس این تیم محبوب  میلیونها ایرانی خواهد آمد؟؟؟

منبع: پایگاه خبری حامیان ولایت