۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
به دلیل دعوت بازیکنان جوان به تیم ملی نمی‌توانیم اردویی داشته باشیم

مایلی‌کهن: انگار تیم امید برای این کشور نیست

مدیر فنی تیم ملی امید گفت: به علت اینکه بازیکنان جوان به تیم ملی فوتبال دعوت شده‌اند ما نمی‌توانیم اردویی را در فاصله کوتاه برگزار کنیم.
کد خبر : ۲۴۲۳۴۹
صراط: مدیر فنی تیم ملی امید گفت: به علت اینکه بازیکنان جوان به تیم ملی فوتبال دعوت شده‌اند ما نمی‌توانیم اردویی را در فاصله کوتاه برگزار کنیم.

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص جلسه دانش‌افزایی که روز گذشته برای مربیان ایرانی با حضور مدرسان خارجی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چنین مراسم‌هایی بسیار مفید است. شاید مربیان ایرانی تمامی این موارد را بدانند اما اطلاعات داده شده مروری خواهد شد. خود من هم سعی می‌کنم در این مراسم‌ها شرکت کنم زیرا یک نکته هم تأثیرگذار است.

وی در مورد اینکه آیا کادر فنی تیم ملی هم در این مراسم حضور داشتند یا خیر، گفت: خیر، من از کادر تیم ملی کسی را ندیدم اما اکثر مربیان لیگ برتر و لیگ‌های پایین‌تر در این مراسم حضور داشتند و استقبال خوبی هم شده بود. در تمام بازی‌ها این مسئله وجود دارد که چنین کلاس‌هایی برگزار می‌شود. به نظر من شاید وقتی هم برای تبادل اندیشه بین مربیان در نظر گرفت و همچنین تعداد این کلاس‌ها را بیشتر کرد.

مدیر فنی تیم ملی امید در مورد اینکه شرایط تیم امید چگونه است، گفت: متأسفانه با تیم ملی امید به گونه‌ای برخورد می‌شود که انگار برای این کشور نیست. شرایط تیم امید خوب است و کارهای لازم انجام می شود اما نکته‌ای وجود دارد اینکه در لیست تیم ملی جدید اکثرا بازیکنان امید حضور دارند و این مسئله کار را برای برنامه‌ریزی ما مشکل می‌کند. نمی‌توانیم در فاصله کوتاه از اردوی تیم ملی برنامه‌ای داشته باشیم. به همین جهت باید شرایط را به خوبی در نظر بگیریم.

مایلی‌کهن با اشاره به زمانی که تیم ملی آزمون و جهانبخش را برای حضور در دیدارهای دوستانه دعوت کرده بود و مسائلی در خصوص حضور آنها در تیم ملی امید برای رقابت‌های مقدماتی المپیک به وجود آمد،‌گفت: شما خاطرتان هست که در زمانی که ما بازی‌های مقدماتی المپیک را داشتیم چه مسائل و جنجال‌هایی را برای حضور آزمون و جهانبخش در تیم امید برپا کردند در حالیکه این را باید در نظر گرفت که تیم ملی امید فقط می‌تواند از رده سنی خاصی استفاده کند در حالیکه تیم ملی فوتبال چنین محدودیتی ندارد.

وی در مورد اینکه آیا تیم امید جلساتی را با کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برای رفع این مشکل برگزار خواهد کرد،‌ یادآور شد: حبیب کاشانی و کادر فنی امید در این باره با مسئولان فدراسیون صحبت کردند و برنامه‌های خود را هم داده‌اند. حالا باید ببینیم که در آینده چه تصمیمی گرفته می‌شود تا تیم ملی امید هم بتواند از این مرحله حساس به خوبی عبور کند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط امید فوتبال