۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس:

امروز هواداران پرسپولیس هت‌تریک می‌کنند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌امیدوارم که هواداران پرسپولیس بتوانند در پر کردن ورزشگاه 100 هزار نفری امروز هت‌تریک می‌کنند.
کد خبر : ۲۴۲۳۵۲
صراط: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌امیدوارم که هواداران پرسپولیس بتوانند در پر کردن ورزشگاه 100 هزار نفری امروز هت‌تریک می‌کنند.

حسین قدوسی گفت: متاسفانه به دلیل اشتباه یکی از شبکه‌های تلویزیونی ساعت بازی پرسپولیس مقابل الهلال 18 و 30 دقیقه اعلام شد اما باید بگویم که این بازی امروز و از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و امیدوارم هستیم 100 هزار هوادار به حمایت از پرسپولیس به استادیوم بیایند تا بتوانیم از سد این تیم قدرتمند عربستانی بگذریم.

وی ادامه داد: امیدوارم امروز هواداران تنها به تشویق تیم خودشان بپردازند و کاری به حریف نداشته باشند چراکه نمایندگان AFC با دقت این بازی را زیر نظر دارند و کوچک‌ترین مشکلی باعث می‌شود تا دود این مسائل به چشم باشگاه پرسپولیس برود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم پیشکسوتان هم امروز پا به پای هواداران به استادیوم بیایند و در حمایت از پرسپولیس نقش داشته باشند تا بتوانیم از سد الهلال عربستان بگذریم تا در بازی برگشت کار راحتی در ریاض داشته باشیم و هواداران هم بدانند که باید تیم خودشان را تشویق کنند و از پرتاب نارنجک و یا توهین به تیم حریف خودداری کنند تا فرهنگ بالای هواداری را یکبار دیگر به رخ آسیا بکشیم و امیدوارم که هواداران پرسپولیس بتوانند در پر کردن ورزشگاه 100 هزار نفری امروز هت‌تریک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط پرسپولیس