۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

پورحیدری: منتظرم یکی تکلیف را روشن کند

پورحیدری تاکید کرد: من نمی‌خواهم از شخصی دفاع کنم و منتظر هستم یک نفر پیدا شود و تکلیف باشگاه را روشن کند. تا زمانی که این اتفاق نیفتد این دعواها ادامه دارد.
کد خبر : ۲۴۲۳۹۹
صراط: عضوهیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: نتایج استقلال در این مدت باعث ناراحتی دلسوزان تیم شده و مجیدی هم به این دلیل این حرف‌ها را زده است، من هم از او دلخوری ندارم.

منصور پورحیدری در خصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی و اینکه او هیأت مدیره استقلال را بی‌کفایت خوانده است، گفت:‌خودم هم از شنیدن این موضوع تعجب کردم و فکر نمی‌کنم مجیدی به این شکل همه را زیر سؤال برده باشد ولی واقعیت این است که نتایج استقلال باعث شده کسانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند ناراحت باشند. البته عنوان کردن چنین حرف‌هایی در روزی که پاکت استقلال باید فروش برسد زیاد درست نیست و من امیدوارم امروز یک مشتری پیدا شود تا تیم از بلاتکلیفی درآید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه روز گذشته هیات مدیره نام خاصی برای سرمربیگری استقلال مطرح شد یا خیر،‌گفت: ما اسم نبردیم چون نمی‌توانیم ببریم تا زمانی که تکلیف تیم مشخص نشود چه گزینه‌ها خارجی باشد چه داخلی نمی‌توانیم برنامه‌ریزی داشته باشیم. مشکل از اینجاست که تکلیف تیم هنوز مشخص نشده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود حضور نجف‌نژاد در راس هیأت مدیره این باشگاه سیاسی است و او به خاطر انتخابات به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شده است، گفت: این موضوع را قبول ندارم. آقای صاحب‌پناه خودش اعلام کرد به مرخصی طولانی مدت به خارج از کشور می‌رود و روز گذشته هم در جلسه حضور نداشت به همین خاطر نجف‌نژاد رای‌گیری شد چون او سابقا هم رئیس هیأت مدیره استقلال بود. ما نیاز داشتیم در صورتی که نقل و انتقالات آغاز شود رئیس هیأت مدیره داشته باشیم و با رای‌گیری نجف‌نژاد انتخاب شد.

پورحیدری تاکید کرد: من نمی‌خواهم از شخصی دفاع کنم و منتظر هستم یک نفر پیدا شود و تکلیف باشگاه را روشن کند. تا زمانی که این اتفاق نیفتد این دعواها ادامه دارد.

وی با اشاره به این موضوع که از فرهاد مجیدی دلخوری ندارد، گفت:‌ من از مجیدی دلخوری ندارم چون او برای این تیم زحمت کشیده و تعصب دارد. فقط ناراحتی‌ام بلاتکلیفی تیم است که هر چه سریع‌تر آرزو می‌کنم وضعیت استقلال مشخص شود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط پورحیدری