۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

مرتضوی: نامزدی‌ام در انتخابات شوخی است

مرتضوی در ارتباط با برخی از شایعات مبنی بر نامزدی وی در انتخابات مجلس نیز گفت: شما این سخنان را باور نکنید چون فقط شوخی است.
کد خبر : ۲۴۲۴۲۷
صراط: شهردار مشهد با بیان اینکه نامزد شدن من در انتخابات مجلس یک شوخی است، گفت: در صورت نامزد شدن معاونان شهرداری آنها دیگر جایی در پست‌های قبلی خود نخواهند داشت.

سید صولت مرتضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با مخالفت برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر مشهد نسبت به اجازه به معاون فرهنگی شهردار برای اهدای هدیه و جایزه، اظهار داشت: نظرات و نیات شخصی را جایگزین قانون کردن درست نیست و اینکه مطرح می‌شود ما برای اقدامات سیاسی این مصوبات را ارائه می‌کنیم باید بگویم که در ذات ما سیاسی‌کاری وجود ندارد.

وی افزود: معاونت فرهنگی در سال 84 می‌توانست مبلغ 150 هزار تومان را برای هدیه و جوائز ارائه کند که امروز این سقف بعد از 10 سال به 500 هزار تومان رسیده و شورای شهر نیز به آن رای مثبت داده است و بعد از تصویب شورا دیگر نباید کل طرح را زیر سئوال برد.

شهردار مشهد در ارتباط با سفرهای خارجی برخی از معاونان شهرداری بیان داشت: در این سفرها مدیران ما کسب تجربه می‌کنند و با هدف کاری یا آموزشی انجام می‌شود، البته همه این مسافرت‌ها با هزینه شهرداری انجام نمی‌شود و برای مثال در حال حاضر توسط وزارت کشور یک دوره آموزشی برای معاونان حمل و نقل کلانشهرها با هزینه وزارت کشور گذاشته شده است.

مرتضوی در ارتباط با برخی از شایعات مبنی بر نامزدی وی در انتخابات مجلس نیز گفت: شما این سخنان را باور نکنید چون فقط شوخی است.

وی در ارتباط با نامزدی معاونان شهرداری نیز تصریح کرد: آنها باید بر اساس قانون استعفا دهند و قطعا بعد از رفتن آنها پست خالی برای آنها در شهرداری وجود نخواهد داشت.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط مشهد