۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
سردار طهماسبی:

معنای بردـبرد کوتاه‌آمدن از منافع ملی نیست

وی با اشاره به اینکه توافق برد ـ برد به معنی کوتاه آمدن از منافع ملی نیست، ادامه داد: اگر توافق خوب باشد استقبال کرده و تا آخر به آن پایبند هستیم، اما اجازه بازرسی نظامی را به بیگانگان نخواهیم داد.
کد خبر : ۲۴۲۴۳۴
صراط: معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه توافق برد ـ برد به معنی کوتاه آمدن از منافع ملی نیست، گفت: اگر توافق خوب باشد استقبال می‌کنیم اما اجازه بازرسی از مراکز نظامی را به بیگانگان نخواهیم داد.

سردار مهران طهماسبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت رزمندگان عملیات حاج عمران در ورزشگاه این شهر اظهار کرد: انتخابات امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و لازم است، داوطلبان به جای تلاش در راستای منافع شخصی در تقویت منافع ملی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه رکن اصلی و مهم انتخابات حضور حداکثری مردم است، افزود: مسئولان و داوطلبان انتخابات برای حضور حداکثری مردم در این صحنه حساس و مهم تلاش کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به تحولات منطقه و تجاوزهای آشکار رژیم آل‌سعود به یمن گفت: عربستان به نیابت از آمریکا این تجاوز را انجام داده و در حال حاضر هم با حمایت استکبار و رژیم صهیونیستی به اقدامات جنایتکارانه خود ادامه می‌دهد.

طهماسبی با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای ایران افزود: با توجه به توصیه‌های رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم اما در عین حال به صورت جدی مراقبت و مواظبت انجام می‌دهیم چراکه اعتقاد داریم طرف‌های مذاکره کننده در مقابل ایران قابل اعتماد نیستند و امکان فریبکاری آنها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه توافق برد ـ برد به معنی کوتاه آمدن از منافع ملی نیست، ادامه داد: اگر توافق خوب باشد استقبال کرده و تا آخر به آن پایبند هستیم، اما اجازه بازرسی نظامی را به بیگانگان نخواهیم داد.

این مسئول با بررسی زوایای مختلف عملیات حاج عمران گفت: دشمن قصد داشت ضمن عبور از قله حاج عمران، پیرانشهر را تصرف کند اما رزمندگان لشکر 57 حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با از خودگذشتگی دشمن را ناکام گذاشتند و به یقین شهادت 65 نفر و مجروحیت 250 نفر دیگر از رزمندگان الیگودرز در این عملیات برای دشمنان پیام دارد.

مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الیگودرز نیز با اشاره به چگونگی برگزاری این یادواره گفت: بر اساس تصویب شورای فرهنگ عمومی 29 اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت 65 نفر از رزمندگان این شهرستان در عملیات حاج عمران این روز به‌نام روز الیگودرز نامگذاری شده است.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط توافق