۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

امحاء 1176 بطری مشروبات الکلی در مراغه

دادستان عمومی و انقلاب مراغه از امحای 1176 بطری انواع مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : ۲۴۳۸۶۸
صراط: علی دلداری افزود: این میزان مشروبات الکلی در چند روز گذشته در انجام دو عملیات توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی شهرستان مراغه این عملیات‌ها را در محورهای اصلی و فرعی مراغه - هشترود انجام داده‌اند که علاوه بر کشف و ضبط مشروبات الکلی، دو دستگاه خودرو نیز در این عملیات ها توقیف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه از برخورد شدید قوه قضاییه با قاچاقچیان مشروبات الکلی خبر داد و گفت: در سال های گذشته با تلاش مأموران انتظامی، اقدام قابل توجهی در خصوص مبارزه با این نوع قاچاق انجام شده است.

دلداری، هدف از ورود مشروبات الکلی به کشور را ترویج بی اخلاقی و بی بند و باری در جامعه عنوان کرد و افزود: ترویج مشروبات الکلی در جوامع اسلامی به ویژه در بین جوانان از مهمترین اهداف دشمنان برای بی‌هویت کردن آنها به منظور از بین بردن ارزش های اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مشروبات الکلی کشف شده در این شهرستان از شهرهای مرزی برای انتقال به مرکز کشور بارگیری شده است، یادآوری کرد: عملکرد پلیس این شهرستان بویژه در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا، کشف مواد مخدر و پیشگیری از جرایم قابل قدردانی است.

منبع: ایسنا