۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

قدوسی: برخی از اتوبوس انقلاب پیاده شده‌اند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز برخی افراد از اتوبوس انقلاب پیاده شده‌اند، بیان کرد: شما پاسداران هدف و مقصدتان از ابتدا مشخص بود‌؛ بنابراین باید در قسمت پایانی پیچ تاریخ نیز مراقب باشید که مدیون خون شهدا نشوید.
کد خبر : ۲۴۳۸۷۳
صراط: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه امروز برخی افراد از اتوبوس انقلاب پیاده شده‌اند، گفت: امروز یمن ملتی که جزء فقیرترین کشورهای دنیاست رسالت دارد قارون‌ترین‌های زمانه را ذلیل کند.

محمود کریمی‌قدوسی ظهر امروز در نخستین همایش نخبگان و مقام‌آوران سپاه خراسان رضوی که در تالار نور مشهد برگزار شد، خطاب به پاسداران اظهار کرد: شما امانتداران انقلاب هستید که باید تا آخرین رمق نسبت به نگهداری آن کوشا باشید.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز برخی افراد از اتوبوس انقلاب پیاده شده‌اند، بیان کرد: شما پاسداران هدف و مقصدتان از ابتدا مشخص بود‌؛ بنابراین باید در قسمت پایانی پیچ تاریخ نیز مراقب باشید که مدیون خون شهدا نشوید.

وی به سخن مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در صحبت‌های خود فرموده‌اند نمی‌گذارند دست اجانب به دانشمندان هسته‌ای برسد و این سخن ایشان خطاب به مسئولان است و آنها نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

کریمی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، عنوان کرد: نباید می‌گذاشتیم کار به جایی برسد که دشمن با پررویی بگوید یا نظارت از مراکز هسته‌ای را می‌پذیرید و یا توافقی صورت نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: چرا در این شرایط  باید طوری رفتار کنید که رهبری بگویند تا من زنده هستم اجازه نمی‌دهم.

وی با بیان اینکه پاسدار ماندن امروز به مراتب سخت‌تر از دهه 60 و 70 است، بیان کرد: در زمان امام خمینی (ره) کسی جرأت نمی‌کرد امام را به چالش بکشاند و ارکان دفاعی او را نقد کند ولی امروز شاهدیم افراد به بهانه دوستی و همسنگری مرتب رهبری را نقد می‌کنند.

کریمی متذکر شد: امروز زیر پرچم مقام معظم رهبری ماندن به مراتب سخت‌تر و مشکل‌تر از پرچم زمان امام خمینی (ره) است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمان امیرالمومنین (ع) نیز عده‌ای از روی حسادت به دشمنی با ایشان پرداختند، عنوان کرد: عده‌ای می‌خواهند با ادبیات شیرین کشور ام‌القرای اسلام با سابقه درخشان انقلاب آن را به چالش بکشند که هدفی جز دشمنی با مقام معظم رهبری ندارند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در رأس امور به دنبال به چالش کشیدن ملت هستند، گفت: نباید اجازه داد کشوری که انقلاب آن جهان را متحول کرده است از درون به چالش کشیده شود.

کریمی با اشاره به اینکه برخی سپاه را به چالش می‌کشند، بیان کرد: عده‌ای می‌خواهند با تهمت‌های خود در دل مدافعان انقلاب شک و تردید ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به جنایات آل سعود در یمن اشاره کرد و افزود: امروز ملتی که جزء فقیرترین کشورهای دنیا است رسالت دارد قارون‌ترین‌های زمانه را ذلیل کند.

وی بزرگترین منکر در جامعه را تضعیف حکومت اعلام کرد و افزود: عده‌ای به مردم تلقین می‌کنند رنگتان پریده و سفره‌هایتان خالی شده است تا آنان را مجبور به تسلیم کنند.
منبع: فارس