۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

عزت‌الله انتظامی دست به قلم شد

در پی دیداری که روشنک سادات برکت « سفیر افتخاری نیکوکاری» با آقای بازیگر داشت، عزت الله انتظامی کتاب «من عزتم ، بچه سنگلج» را به او هدیه داد.
کد خبر : ۲۴۴۳۷۸

صراط: در پی دیداری که روشنک سادات برکت « سفیر افتخاری نیکوکاری»  با آقای بازیگر داشت ، عزت الله انتظامی  کتاب «من عزتم ، بچه سنگلج» را به او هدیه داد و در صفحه اول کتاب متنی را برای حمایت از سفیر و حرکت خیرخواهانه وی نوشت که به شرح زیر می‌باشد: 

«پروردگارا ... خداوندا به نام تو و کمک تو محتاجیم... سلام. در زندگی طولانی که خداوند متعال به من عطا فرمودند، گاهی با انسانهایی برخورد میکنم که قابل ستایش و احترام هستند و میشود گفت آدمی به معنی واقعی آدم... دختر جوانی به نام روشنک برکت، بدون دریافت دستمزدی، تمام وقت خود را صرف خدمت به معلولین و بیمارانی که نیازمند همیاری هستند، کرده است».

انتظامی در ادامه نوشته است:«در این راه خیر خواهانه یار و همراه روشنک برکت دست در دست هم با کمک جامعه هنری، کودکان بیمار و معلول نیازمند را شناسایی و تحت پوشش کمک های مردمی قرار می‌دهیم. از این رو از تمامی پزشکان و هنرمندان و مردم نیکوکار درخواست حمایت در این امر خدا پسندانه می‌شود».

روشنک برکت در ادامه با هنرمندانی چون بهزاد محمدی و جمشید مشایخی دیدار کرد. وی با بیماران به همراه خانواده ها مهمان نمایش «ازدواج در قهوه خانه» به کارگردانی محمدی شدند و ساعات خوشی را سپری کردند.

 حضور هنرمندان کنار بیماران عزیز نشان حمایت است . حمایت استاد جمشید مشایخی و دعوت نیکوکاران و دیگر هنرمندان در همین جهت است.

در راستای ابن حرکت خیرخواهانه سینما فرهنگ ساعاتی را پذیرای بیماران تالاسمی بود، همچنین سینمای مرکزی انقلاب اعلام آمادگی کرد تا در طول هفته با قیمت نیم بهاء پذیرای این بیماران عزیز باشد.  پیام این حرکت فرهنگی و هنری جذب حامیان برای فراهم اوردن لحظاتی شاد و مفرح برای افرادی است که از نعمت سلامتی محروم هستند.

تالاسمی نوعی کم خونی شدید است که بدن بیمار فاقد گلبول های قرمز برای تولید خون است و بیمار با تزریق خون به حیات ادامه می‌دهد. این بیماری به هیج عنوان مسری و واگیردار نیست.

منبع: فارس