۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

مظلومی: کار در استقلال بسیار سخت است

مربی پیشین استقلال گفت هنوز هیات مدیره جدید این تیم با وی هیچ صحبتی نکرده است.
کد خبر : ۲۴۵۵۶۰
صراط: پرویز مظلومی با بیان این مطلب افزود: از اینکه هیات مدیره جدید استقلال معرفی شد، خوشحال هستم و امیدوارم این هیات مدیره بتواند هر چه سریع‌تر سرمربی را معرفی کرده تا استقلال از این سردرگمی نجات پیدا کند.

سرمربی پیشین استقلال با بیان اینکه هنوز صحبتی با وی نشده، گفت: هیات مدیره جدید در خصوص حضور من در استقلال به عنوان سرمربی هیچ صحبتی با من نکرده است، اما شنیده ام که یکی از گزینه های آنها هستم و اگر به عنوان سرمربی استقلال معرفی شوم، تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این تیم را به جایگاه اصلی اش برسانم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه شما برای فصل جدید رویاپردازانه نیست، خاطرنشان کرد: من با توجه به شناختی که از تیم دارم این صحبت ها را کردم. من گفتم در سال اول سهمیه آسیایی می گیرم، در سال دوم قهرمانی لیگ را به دست خواهم آورد و در سال سوم استقلال را جزو چهار تیم برتر آسیا خواهم کرد و از شما می پرسم کجای این صحبت های من رویاپردازانه است.

وی تاکید کرد: به نظر من کار نشد ندارد و اگر همه با هم همکاری کنیم می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی اسبق استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: یادمان باشد که استقلال دو بار قهرمان آسیا و یک بار نایب قهرمان شده، پس این پتانسیل را دارد که باز هم به قهرمانی دست پیدا کند.

مظلومی در خصوص انتخاب اعضای هیات مدیره جدید استقلال نیز گفت: من کردنوری و نجف نژاد را به خوبی می شناسم. کردنوری سال ها به عنوان مدیرعامل در استقلال کار کرده و از تجربه بالایی برخوردار است و به خوبی وضعیت این تیم را لمس می کند و نجف نژاد هم سال هاست در کنار استقلال است و از تجربیات خوبی برخوردار است و امیدوارم که یک اسپانسر قوی به این گروه اضافه شده تا بتواند مشکلات مالی را مرتفع کند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به استقلال بیاید، از همان کادر فنی قبل خود استفاده خواهد کرد یا خیر، افزود: راجع به کادر فنی صحبتی نمی کنم تا خدای نکرده شائبه ای به وجود نیاید، اما تلاشم بر این است تا با یک کادر قوی فنی به استقلال بیایم.

مظلومی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تغییرات اصلی در بازیکنان به وجود خواهد آورد یا خیر، گفت: هر مربی که به استقلال بیاید قطعا یک خروجی و ورودی بازیکن خواهد داشت و من هم فهرست خروجی خود و بازیکنان ورودی را آماده کرده ام و می دانم که اگر به استقلال بیایم، کار سختی در پیش دارم. زیرا انتظارات مردم از کادر فنی بسیار بالا است.

مظلومی در پایان و در پاسخ به این سوال که خیلی ها می گویند پرویز مظلومی استاد شکست پرسپولیس است و اگر به عنوان سرمربی به استقلال برگردید، آیا می توانید باز هم پرسپولیس را شکست دهید، گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد و انشاءالله یک عدد به چهار اضافه خواهم کرد.

منبع: مهر