۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

واکنش به طرح موهن روزنامه آرمان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح گرافیکی موهن در روزنامه آرمان گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای هیچ عرقی به ارزش‌های کشورشان ندارند.
کد خبر : ۲۴۵۶۴۸

صراط: نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به چاپ طرح گرافیکی موهن در روزنامه آرمان نسبت به شهدای غواص، اظهار داشت: امروز برخی جریان‌های منحرف و معاند با ارزش‌های دین در نظر دارند که با اقدامات‌شان تمام ارزش‌های انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند و در سایه زیر سوال بردن این ارزش‌ها اهداف پلید خودشان را دنبال کنند.

وی افزود: حضور شهدای غواص در جامعه ما مانند موجی بود که جامعه را در فضای معنوی ارزشی قرار داد. همچنین حضور شهدا در آستانه ماه رمضان موجب تقویت انرژی معنوی و افزایش ظرفیت ارزش‌های معنوی در بین آحاد مردم شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی گروه‌های منحرف در سایه این تقویت روحیه معنوی جامعه به دنبال این هستند که اهداف خودشان چه در داخل در حوزه فرهنگی و چه در فضای گل‌آلودی که در پای میز مذاکرات ایجاد کرده بودند پیگیری کرده و اتفاقات ناجور و ناچسبی را بر ملت تحمیل کنند.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: مردم پیام شهدا که ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان و استکبار آمریکا است را مجددا با این تلنگر معنوی به خود پیدا کردند.

وی گفت: اقدامات روزنامه‌های زنجیره‌ای در راستای حمایت از آمریکا و خواسته‌های آنهاست تا بتوانند از این طریق فضای جامعه را برای ایجاد بستر دبه کردن بالاتر آمریکا فراهم کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این جریان‌ها هیچ عرقی به ارزش‌های کشورشان ندارند در حالیکه پول بیت‌المال را به جیب‌ می‌زنند و با قلم‌های زهرآلودشان در مقابل ملت ما صف آرایی کرده‌اند.

پژمان‌فر همچنین گفت:‌ آنها می‌خواهند دست معنوی شهدا را که موجب افزایش روحیه و ارزش‌های معنوی در جامعه می‌شود ببندند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت و وزارت ارشاد می‌خواهند خودش را از اینگونه مسائل مبرا کند، هر چه سریعتر جلسه‌ای تشکیل داده و نسبت به کسانی که به ارزش‌های الهی توهین می‌کنند اشد مجازات را اعمال کنند.

منبع: فارس