۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

واکنش مسی به محرومیت نیمار

لیونل مسی حاضر نشد درباره عادلانه یا ناعادلانه بودن این مجازات برای هم‌تیمی‌اش در بارسلونا اظهارنظر کند.
کد خبر : ۲۴۶۰۷۰
صراط: کاپیتان تیم ملی آرژانتین با ابراز تأسف از محرومیت هم‌تیمی برزیلی‌اش در بارسلونا، غیبت او در کوپا آمه‌ریکا را اتفاق خوبی برای این تورنمنت ندانست.

لیونل مسی اعتراف کرد از محرومیت چهار جلسه‌ای نیمار که کوپا آمه‌ریکا را برای او به پایان رساند، متأسف شده است هرچند حاضر نشد درباره عادلانه یا ناعادلانه بودن این مجازات برای هم‌تیمی‌اش در بارسلونا اظهارنظر کند.

مسی که در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا باید به تیمش برای غلبه بر کلمبیا کمک کند، در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که آیا نیمار به خاطر جنجال در پایان بازی برابر کلمبیا، سزاوار چهار جلسه محرومیت بوده است یا خیر، گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من دوست داشتم، نیمار که دوست من است، می‌توانست تا پایان کوپا آمه‌ریکا بازی کند. برای این رقابت‌ها خوب نیست که بازیکنی در کلاس کاری و حد و اندازه نیمار را از دست بدهد اما من نمی‌خواهم به این بحث که آیا محرومیت او درست یا اشتباه بوده است وارد شوم.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین سپس به بازی اخیر تیم ملی کشورش برابر جامائیکا در آخرین دور از دیدارهای مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا اشاره‌ای داشت و عنوان کرد: در نیمه دوم بازی از سرعت بازی‌مان کاسته شد و این یک واقعیت است. نمی‌دانم چه عواملی باعث می‌شود که این اتفاق رخ دهد اما ما در این بازی به دردسر افتادیم. البته در نیمه اول آن بازی ما فوق‌العاده کار کردیم و موقعیت‌های فراوانی داشتیم.

یاران مسی بامداد پنجم تیر در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا، به مصاف کلمبیا می‌روند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط مسی نیمار