۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

نماینده ولی‌فقیه: با رفسنجانی درگیر شدم

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اعتراضات زیادی درباره محرومیت این استان بیان شده است، تصریح کرد: 35 سال است به دنبال توسعه مازندران هستیم و حتی در این زمینه به عنوان نمونه با آقای هاشمی‌رفسنجانی رئیس‌جمهور وقت درگیر شدم.
کد خبر : ۲۴۸۵۹۳
صراط: نماینده ولی‌فقیه در مازندران از میزبانی مازندران برای اجلاس نمایندگان مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: این اجلاس 15 مهرماه امسال در ساری برگزار می‌شود.

آیت‎الله طبرسی یک‌شنبه‌شب در نخستین مجمع کمیته‌‎های فرهنگی شوراهای اسلامی استان مازندران که به میزبانی کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری در دفتر وی برگزار شد، با تاکید بر اینکه خروجی ماه مبارک رمضان باید تقوا برای همگان باشد، اظهار کرد: تقوا فقط به مباحث دینی محدود نمی‌شود بلکه باید در مباحث اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و فردی نیز دیده شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر به دلیل اینکه برخاسته از متن مردم هستند باید تقوا را در همه مباحث پیشه خود قرار دهند، افزود: تشکیل کمیسیون‌های فرهنگی در شورای شهر، حرکتی تازه‌ است که در شورای اسلامی شهر ساری انجام شده و می‌تواند در تمام شهرهای استان نیز ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اعتراضات زیادی درباره محرومیت این استان بیان شده است، تصریح کرد: 35 سال است به دنبال توسعه مازندران هستیم و حتی در این زمینه به عنوان نمونه با آقای هاشمی‌رفسنجانی رئیس‌جمهور وقت درگیر شدم تا مباحث محرومیت استان را بیان کنم و به عنوان کسی که مسئولیت داشتم برای گوش‌زدکردن محرومیت استان تلاش کردم.

وی با بیان اینکه مازندران با وجود امکانات و استعدادهای خدادادی نباید فقر و گرسنگی داشته باشد، افزود: مازندران محرومیت‌های زیادی دارد که البته استاندار خیلی در مشکلات آن نقش ندارد.

طبرسی بار دیگر با انتقاد از طولانی‌شدن قرار سفر رئیس‌جمهور به مازندران یادآور شد: این مسئله را در سفر سخنگوی دولت به استان تذکر دادم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران به ضرورت راه‌اندازی تالار بزرگ فرهنگی در استان اشاره کرد و خواستار پیگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبنی بر واگذاری فعالیت‌های اجرایی این تالار و تکمیل آن از سوی شهرداری ساری با توجه به اعلام آمادگی شهرداری و شورای شهر ساری شد.

وی از میزبانی مازندران برای اجلاس نمایندگان مجلس خبرگان رهبری خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجلاس 15 مهرماه امسال در ساری برگزار می‌شود.

طبرسی مشکلات عمده مازندران را بخشی‎‌نگری خواند و گفت: تا زمانی که این دیدگاه وجود داشته باشد و منطقه‌گرایی و شهرگرایی حاکم باشد توسعه محقق نمی‌شود.
منبع: فارس