۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

هاشمی: توافق باید به‌تصویب مجلس برسد

رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی وادار کردن طرف غربی برای پذیرش حقوق ملت ایران را کار بزرگی دانست و گفت: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز را در این مذاکرات رعایت کرده و قطعاً به «توافق بد» تن نخواهد داد.
کد خبر : ۲۴۸۶۲۶
صراط: رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی وادار کردن طرف غربی برای پذیرش حقوق ملت ایران را کار بزرگی دانست و گفت: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز را در این مذاکرات رعایت کرده و قطعاً به «توافق بد» تن نخواهد داد.

محمد هاشمی رئیس دفتر هاشمی رفسنجانی درباره به پایان رسیدن مذاکرات ایران و 1+5 اظهار داشت: همانطور که قبلاً گفته شد مذاکرات در آمریکا باید به تصویب کنگره و در ایران نیز به تصویب مجلس برسد.

هاشمی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده ایرانی در نهایت هوشیاری، تلاش، کاردانی و تخصص در حوزه فنی و سیاسی برخورد می‌کند، ادامه داد: آنها در این مذاکرات بر روی حقوق اساسی ملت ایران ایستادگی کرده و توانسته‌اند حقوق ملت را تثبیت کنند.

وی وادار کردن طرف غربی برای پذیرش حقوق ملت ایران را کار بزرگی دانست که تیم مذاکره‌کننده آن را انجام داده است و در پایان یادآور شد: تیم مذاکره‌کننده خطوط قرمز را در این مذاکرات رعایت کرده و قطعا به «توافق بد» تن نخواهد داد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط هاشمی توافق