۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

واکنش بازیکن پرسپولیس به لقب هواداران

رضائیان در مورد اینکه هواداران به او لقب دنی آلوز را دادند، گفت: هواداران لطف دارند. دنی آلوز بازیکن بسیار بزرگی است و او را خیلی دوست دارم. او اسمی و فوتبالی خیلی خیلی از من بزرگتر است. تلاش می‌کنم که عملکرد بسیار خوبی داشته باشم و بتوانم هواداران را شاد کنم.
کد خبر : ۲۴۹۳۶۸
صراط: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اینکه در دفاع و حمله و در جریان بازی عملکرد خوبی داشته باشم به پرسپولیس آمدم.

رامین رضائیان در مورد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید ترینیداد و توباگو در اردوی ترکیه، گفت: در دوره بدنسازی هستیم و بازی روی تیم ما فشار می‌آورد. حریفمان جنگنده و خوب بازی کرد. بازیکنان هماهنگ می‌شوند و اگر چند مهره دیگر اضافه شود می‌توانیم در فصل آینده تیم خوب و قدرتمندی داشته باشیم و با نتایجی که می‌گیریم هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه در بازی مقابل ترینیداد و توباگو روی او خطاهای متعددی صورت گرفت، تصریح کرد: بله. فوتبال همین است. همه بازیکنان ضربه خوردند و ضربه هم زدند. بازی بسیار خوبی انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم اگر بیشتر دقت کنیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. انشاالله بازیکنان بیشتر به خودشان بیایند تا لیگ را خوب شروع کنیم و هواداران شاد شوند به شخصه خیلی خوشحالم که در پرسپولیس بازی می‌کنم.

مدافع پرسپولیس در مورد اردوی ترکیه گفت: اردوی خوبی بود شاید بازیکنان به خاطر بدنسازی از لحاظ روحی و روانی خسته شده باشند. این مسئله طبیعی است پنج شنبه به تهران باز می‌گردیم. امیدوارم دوره بدنسازی را خیلی خوب طی کنیم تا تیم از لحاظ بدنی قوی باشد و بتوانیم تیم را به موفقیت برسانیم.

وی در رابطه با اینکه در دیدار مقابل تیم امید ترینیداد و توباگو اکثر حملات از جناح راست انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: به پرسپولیس آمدم تا در دفاع و حمله برای تیمم خوب بازی کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم. برانکو حتما فوتبالم را دیده که خواسته به این تیم بیایم. لطف دارید که می‌گویید اکثر حملات از جناح راست بود. ما حملات زیادی هم از جناح چپ داشتیم. این مسئله انتظارات را از من بیشتر می‌کند تا بتوانم عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشم.

رضائیان در مورد اینکه هواداران به او لقب دنی آلوز ( مدافع سمت راست برزیلی و بارسلونا) را دادند، گفت: هواداران لطف دارند. دنی آلوز بازیکن بسیار بزرگی است و او را خیلی دوست دارم. او اسمی و فوتبالی خیلی خیلی از من بزرگتر است. تلاش می‌کنم که عملکرد بسیار خوبی داشته باشم و بتوانم هواداران را شاد کنم.
منبع: فارس