۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

۶ دقیقه از «دوران عاشقی» حذف شد

«دوران عاشقی» در نسخه جدید، ۶ دقیقه نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر، تغییر و بخشهایی از آن حذف شده است.
کد خبر : ۲۴۹۷۳۱
صراط: «دوران عاشقی» ششمین ساخته علیرضا رئیسیان است. فیلمی در سینمای اجتماعی که نگاهی نو به روابط انسانی آدمها و جامعه ایرانی دارد.

رئیسیان پیش از این درباره تغییرات فیلم سینمایی «دوران عاشقی» در اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر گفته بود: با توجه به بازخوردهایی که از نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر دریافت کردم به این نتیجه رسیدم که چند دقیقه از فیلم را کوتاه کنم و منتظرم ببینم تکلیف فیلم برای اکران چه می شود.

رئیسیان باتوجه به بازخوردهایی مردم در جشنواره فیلم فجر، تغییراتی در پایان بندی فیلم داده است. تغییرات و حذف بخشهایی از نسخه اولیه «دوران عاشقی» حدود 6 دقیقه است.

«دوران عاشقی» یکی از متقاضیان اکران نوروز94 بود ولی شورای صنفی نمایش قرعه‌ی اکران نوروز را به نام فیلم های دیگر زد. با اعلام تصمیم جدید شورای صنفی نمایش، بخت اکران عید فطر به این فیلم افتاد. اکرانی که هنوز محقق نشده است.

قرار بود که اکران عمومی «دوران‌عاشقی» به سرگروهی سینمای کوروش جایگزین «نهنگ عنبر» شود و از پایان تیرماه اکرانش را شروع کند اما دوشنبه این هفته، شوراصنفی اعلام کرد که اکران فیلمهای روی پرده به دلیل داشتن کف فروش همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم