۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

پایان کار سپاهان با ۲ دیدارتدارکاتی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو دیدار تدارکاتی برای افزایش آمادگی بازیکنان خود برگزار می‌کند.
کد خبر : ۲۵۰۰۴۰
صراط: شاگردان حسین فرکی که در اردوی ۱۰ روزه خود در کشور ترکیه، سه دیدار تدارکاتی را پشت‌سر گذاشتند، تا آغاز لیگ برتر دو بازی دیگر نیز برگزار می‌کنند.

شاگردان فرکی در این اردو علاوه بر تمرینات بدنسازی، برنامه‌های تاکتیکی دیگر را مد نظر قرار داده و سه دیدار تدارکاتی برگزار کردند.

سپاهان در دیدارهای خود مقابل تیم‌های آل تینوردو، مرسین اسپورت ترکیه و تیم ملی امید ترینیداد و تیباگو به میدان رفتند و با کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست، به اصفهان بازگشتند.

تیم اصفهانی بعد از آن تمرینات خود را به مدت سه روز تعطیل کرد و در نهایت روز گذشته تمرینات طلایی‌پوشان اصفهانی از سر گرفته شد.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو دیدار تدارکاتی برای افزایش آمادگی بازیکنان خود برگزار می‌کند.

طلایی‌پوشان عصر امروز در دیداری تدارکاتی با تیم راه‌آهن تهران بازی می‌کنند تا خود را در آستانه رقابت‌های لیگ برتر محک بزنند.

بعد از اعلام ماندگاری راه‌آهن در لیگ برتر، این تیم راهی اصفهان شد و روز گذشته نیز با تیم ذوب‌آهن اصفهان دیداری تدارکاتی برگزار کرد.

پس از آن نیز تیم‌های فوتبال جوانان و امید فولاد مبارکه سپاهان در دیداری تدارکاتی روز دوشنبه به مصاف هم می‌روند تا آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان فرکی پیش از آغاز لیگ برتر با امیدهای باشگاه برگزار شود.

حسین فرکی  به منظور تحت نظر قرار دادن بازیکنان با آتیه این دو تیم پایه باشگاه برای استفاده بیشتر در تیم بزرگسالان، تماشاگر ویژه این دیدار است.

همچنین با توجه به نزدیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فشار تمرینی خود را کاهش داده و برای نخستین دیدار خود در لیگ آماده می‌شوند.

نخستین دیدار تیم سپاهان در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۸ مرداد در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با تیم استقلال خوزستان برگزار می‌شود.

منبع: مهر