۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

سرعت غیرمجاز پنج قربانی گرفت +تصاویر

سرعت غیرمجاز در جاده خلخال به هشجین پنج قربانی گرفت.
کد خبر : ۲۵۰۱۱۰

صراط: امشب یک دستگاه پژو 405 در جاده هشجین به خلخال به دره 40 متری سقوط و پنج قربانی گرفت.

سرگرد علیرضا صحبتی فرمانده پلیس راه اردبیل به خلخال با حضور در محل حادثه به خبرنگار فارس گفت: حادثه زمانی اتفاق افتاد که خودروی پژو از سمت شهر هشجین به طرف خلخال در حرکت بوده و پنج سرنشین داشته که اهل روستای برندق بوده و ساکن مازندران بودند که در راه برگشت به مقصد خود در 23 کیلومتری خلخال در نزدیکی روستای قزل درق خلخال در یک پیچ راست‌گرد راننده به علت سرعت زیاد توانایی کنترل خودرو را از دست داده و به دره چهل متری کنار جاده سقوط کرده است.

وی افزود:در این حادثه در لحظه سقوط خودرو چهار سرنشین در دم جان باخته و یک نفر نیز به شدت مصدوم شده است که پس از سه ساعت تلاش با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر و اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافتند که علت اصلی سرعت غیر مجاز و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه می‌باشد.

سرعت غیرمجاز پنج قربانی گرفت +تصاویر

سرعت غیرمجاز پنج قربانی گرفت +تصاویر

وی از مسافران خواست تا در راه برگشت به مقصد عجله نکنند و با آرامش در مسیرهای کوهستانی و برون شهری تردد نمایند.

با اعلام این حادثه سه اکیپ مجهز امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال به همراه یک دستگاه آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر و اجساد به علت کوهستانی بودن مسیر با کمک نجات گران جمعیت هلال احمر و مسافران عبوری پس از طی مسافت 300 متری تا محل استقرار آمبولانس‌ها از دره به کنار جاده حمل شدند.

 از بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال خبر می‌رسد که مصدوم زنده این حادثه در حال مداوا از سوی تیم پزشکی اورژانس بیمارستان امام (ره) می‌باشد.

منبع: فارس
برچسب ها: تصادف اردبیل صراط