۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

مفقودشدن دختر 6ساله در سقوط پژو به دره

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: سقوط پژو در جاده اهر-مشکین‌شهر حوالی روستای نقدوز چهار نفر مصدوم و یک نفر مفقودی را به دنبال داشت.
کد خبر : ۳۳۶۱۱۵
صراط: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: سقوط پژو در جاده اهر-مشکین‌شهر حوالی روستای نقدوز چهار نفر مصدوم و یک نفر مفقودی را به دنبال داشت.

وحید شادی‌نیا امشب در گفت‌و‌‌گو با فارس اظهار داشت: سقوط پژو در جاده اهر-مشکین‌شهر حوالی روستای نقدوز چهار نفر  مصدوم و یک نفر مفقودی را به دنبال داشت.

وی افزود: خبر این سانحه رانندگی ساعت 14 و 35 دقیقه امروز به مرکز اورژانس اهر اطلاع داده شد و به دنبال آن سریعا آمبولانس پایگاه نقدوز به همراه تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و آتش‌نشانی عازم محل سانحه شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: چهار مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم توسط کارشناسان اعزامی اورژانس به بیمارستان باقرالعلوم(ع) اهر انتقال یافتند.

وحید شادی‌نیا گفت: دختر6ساله‌ای هم به دنبال سقوط خودرو به دره و با توجه به وجود رودخانه اهرچایی در نزدیکی محل حادثه تاکنون پیدا نشده و تلاش امدادگران هلال احمر و آتش‌نشانی برای پیدا کردن این سرنشین خودرو ادامه دارد.