۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
آیلت شاکد مدعی شد:

آزادی جاسوس اسرائیلی به توافق ربط ندارد

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی ادعا کرد آزادی جاناتان پولارد با توافق هسته‌ای ایران هیچ ارتباطی ندارد.
کد خبر : ۲۵۰۳۶۷
صراط: باشگاه خبرنگاران به نقل از العربیه نوشت: "آیلت شاکد" وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی خصوصی مدعی شد آزادی جاناتان پولارد – جاسوس رژیم صهیونیستی – از زندان آمریکا یک روند حقوقی است و رژیم صهیونیستی در آزادی احتمالی او، مداخله سیاسی و دیپلماتیک ندارد.
برخی از مقامات رژیم صهیونیستی بر این باورند که آزادی پولارد از زندان آمریکا با هدف کاهش خشم مقامات صهیونیستی از توافق هسته ای ایران صورت گرفته است.
"جاناتان پولارد" جاسوس یهودی اهل آمریکا است. وی به جرم جاسوسی در این کشور به حبس ابد محکوم شد. جاناتان پولارد در حال حاضر در زندانی واقع در کارولینای جنوبی نگهداری می شود. پولارد کارمند بخش اطلاعات نیروی دریایی آمریکا بود. وی اسرار نظامی شوروی سابق، پاکستان، سوریه و لیبی که سرویس های اطلاعاتی آمریکا گردآوری کرده بودند را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داد. جاناتان پولارد در سال 1985 بازداشت شد.
مقامات آمریکایی نوامبر (آذر) سال گذشته اعلام کردند جاناتان پولارد می تواند از آزادی مشروط برخوردار شود. وزارت دادگستری آمریکا نیز پنج شنبه گذشته اعلام کرد با آزادی جاناتان مخالفتی نخواهد کرد.
توافق هسته ای ایران با واکنش های تندی از سوی مقامات رژیم صهیونیستی مواجه شد. "نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی این توافق را یک اشتباه تاریخی دانست.
برچسب ها: صراط شاکد اسراییل