۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

برد آسان رئال مقابل اینتر

تیم رئال مادرید در نخستین بازی خود در تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی در چین برابر اینتر به پیروزی رسید.
کد خبر : ۲۵۰۶۰۶
صراط: شاگردان رافائل بنیتس در سومین دیدار تدارکاتی خود در تابستان 2015 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تیان‌هه در چین به مصاف تیم اینتر رفتند و موفق شدند با ارائه یک بازی برتر نسبت به حریف ایتالیایی خود 3 بر صفر به پیروزی برسند. در این بازی خسه رودریگس (28)، رافائل واران (28) و خامس رودریگس (87) برای رئال مادرید موفق به گلزنی شدند.

رئال در نیمه نخست با ترکیب ناواس، دانیلو، راموس، پپه، مارسلو، کروس، کاسیمیرو، ایسکو، خسه، بیل و رونالدو به میدان رفت. در نیمه دوم نیز کاسیا، کارواخال، واران، ناچو، آربلوا، مارکوس یورنته، لوکاس سیلوا، خامس، وازکز، چریشف و لازو جایگزین شدند.

در سوی مقابل برای اینتر هاندانوویچ، مونتویا، رانوکیا، خسوس، موریو، کوندوگبیا، بروزوویچ، کواچیچ، هرنانس، پالاسیو و ایکادری در ترکیب اصلی قرار داشتند که تا پایان بازی فقط هاندانوویچ و ایکاردی در ترکیب باقی ماندند و سایر نفرات تعویض شدند.

دیدار امروز در چارچوب تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی در کشور چین برگزار شد، جایی تیم میلان نیز حضور دارد. روسونری که در نخستین بازی این تورنمنت سهجانبه توانسته بود همشهری‌اش را یک بر صفر مغلوب کند، روز چهارشنبه در جدال بر سر کسب عنوان قهرمانی برابر رئال قرار خواهد گرفت.

رئال مادرید روز جمعه نیز با شکست 4 بر یک منچسترسیتی توانسته بود عنوان نخست جام قهرمانان بین‌المللی در استرالیا را به خود اختصاص دهد.

منبع: تسنیم