۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

بهترین مهاجم ایران دروازه‌بان شد!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته مصدوم شده بود امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر به صورت اختصاصی تمرین کرد.
کد خبر : ۲۵۰۶۱۸

صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر با حضور همه بازیکنان برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانیم.

* پیش از شروع تمرین برانکو دقایقی با بازیکنان تیمش صحبت کرد.

* پیش از شروع تمرین کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت.

* سوشا مکانی دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در تست آمادگی جسمانی روز گذشته دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده بود امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دوید و سپس برای زدن وزنه به سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی‌فر رفت.

* 2 دروازه‌بان پرسپولیس از ابتدای تمرین زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرینات دروازه‌بانی را انجام دادند که این تمرین شامل گرفتن توپ از جناحین و دفع کردن ضربات پنالتی بود.

* بازیکنان حدود 30 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز خود به انجام تمرینات بدنسازی و سپس به دویدن از بین موانع پرداختند.

* حدود 70 هوادار پرسپولیس در سکوت کامل تمرین امروز سرخ‌پوشان را تماشا کردند.

* شوت به دروازه قسمت کوتاهی از تمرین امروز بازیکنان بود که بازیکنان با نشاط خاصی این تمرین را انجام دادند.

* همانند روز گذشته بازیکنان لباس‌های شرکت مجید را به تن کردند و این در حالی است که پرسپولیسی‌ها برای تهیه البسه خود با شرکت آل‌اشپورت به توافق رسیدند.

* توپ‌های مورد استفاده بازیکنان پرسپولیس از نکات جالب توجه تمرین امروز بود چرا که عده‌ای از توپ‌ها متعلق به مسابقات داخلی و تعداد دیگری از توپ‌ها مربوط به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود.

* تمرین حمله به دفاع و رسیدن به دروازه حریف بخش تاکتیکی تمرین امروز بود که در این بخش برانکو نظارت ویژه‌ای بر عملکرد بازیکنانش داشت.

* بخش دیگری از تمرین امروز بازیکنان به بازی فوتبال مربوط می‌شد به طوری که بازیکنان به دو تیم نارنجی و طوسی تقسیم شده و به بازی فوتبال پرداختند. در این تمرین برانکو تاکید زیادی داشت که بازیکنان در دادن پاس سرعت عمل داشته باشند و هر گاه بازیکنی توپ را بیش از اندازه پیش خود نگه می‌داشت با تذکر سرمربی پرسپولیس روبرو می‌شد.

* در لحظاتی که بازیکنان مشغول استراحت بودند لحظاتی مهدی طارمی که چند شب پیش در مراسم برترین‌های فوتبال به عنوان بهترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد درون دروازه ایستاد و بازیکنان برای او شوت می‌زدند که گفتنی است مهاجم پرسپولیس عکس‌العمل‌های خوبی بر روی این توپ‌ها داشت.

تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس برگزار خواهد شد و پرسپولیس روز جمعه در اولین بازی خود در لیگ برتر به مصاف پدیده خراسان خواهد رفت.
منبع: فارس