۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

اختیارتام انصارالله برای مقابله با آل‌سعود +تصاویر

احزاب و تشکل های سیاسی یمن به سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن اختیار تام دادند تا گزینه های خود را برای مقابله با تجاوزگری سعودی اجرا کند.
کد خبر : ۲۵۰۶۳۱
صراط: به نقل از "یمنی پرس"، 16 حزب و تشکل سیاسی یمنی، با امضای سندی، همکاری خود را با ارتش و کمیته های مردمی این کشور برای مقابله با تجاوزگری های سعودی اعلام کردند.

این احزاب ضمن اعلام حمایت کامل از برنامه ها و گزینه های رهبر جنبش انصارالله یمن برای مقابله با تجاوزگری سعودی، به عبدالملک الحوثی برای به کارگرفتن گزینه هایش در پاسخ به جنایت های سعودی- آمریکایی علیه یمن، اختیار تام دادند.

اختیار انصارالله برای مقابله با آل‌سعود +تصاویر

عربستان با همراهی 9 کشور عربی و حمایت آمریکا از ششم فروردین گذشته تجاوز هوایی و دریایی به یمن را با هدف بازگرداندن حکومت به منصورهادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور آغاز کرد و 90 درصد تاسیسات زیربنایی و خدماتی، بیمارستان ها و منازل، فرودگاه ها و مدارس یمن را هدف بمباران جنگنده های خود قرار داد، اما تاکنون به هیچیک از اهدافش نرسیده است.

در جریان این تجاوزها تاکنون افزون بر چهار هزار و 200 یمنی که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند، کشته ، بیش از ده هزار نفر مجروح و صدها هزار نفر نیز آواره شده اند.

عربستان از یکشنبه شب و همزمان با سفر تعطیلات تابستانه ملک سلمان در راس هیاتی هزار نفره به سواحل فرانسه، آتش بسی پنج روزه را در یمن اعلام کرد.

منبع: العالم