۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

حاشیه‌های کنسرت محمدعلیزاده درمشهد

محمد علیزاده در ادامه کنسرت‌های تابستانه خود، برای اولین بار در شهر شاندیز خراسان رضوی روی صحنه رفت که البته حواشی چندی داشت.
کد خبر : ۲۵۲۷۴۶
صراط: هرچند اجرای این کنسرت که با دوندگی‌های بسیار زیاد تیم اجرایی و پیگیری‌های مداوم رئیس ارشاد اسلامی شهرستان طرقبه موفق به اخذ مجوزهای لازم گردیده بود؛ مطلوب بود اما اتفاقات بعد از کنسرت موجب بروز گله‌ها و ناراحتی‌هایی برای طرفداران مشهدی این خواننده محبوب شد.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که طی هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده بود پس از اجرای کنسرت، این خواننده و تمامی تیم اجرایی میهمان شام مجموعه رستورانی در مشهد باشند که به تازگی در خصوص اسپانسرینگ و حمایت از هنرمندان وارد عرصه شده است و هفته گذشته نیز میزبان مجموعه هنرمندان برنامه کلاه قرمزی، نخودی و.... بود.

«محمد علیزاده» مدیر مجموعه رستوران‌های «پرشان» ماجرا را این‌گونه بیان می‌کند: «‌به دلیل تشابه اسمی و علاقه شخصی که به محمد علیزاده خواننده داشتم پیشنهاد پذیرایی شام پس از کنسرت از او و تمامی تیم همراهش را  قبول کردم. میهمانانی هم در این خصوص دعوت شدند و بسیاری از علاقه‌مندان به این خواننده نیز جهت گرفتن عکس یادگاری با ایشان در مجموعه حضور داشتند حتی بنا داشتیم از طرف هواداران مشهدی از این هنرمند تقدیر به‌عمل آوریم. اما با حضور تمامی تیم اجرایی و ... حرف و حدیث‌های متناقضی آغاز شد و نهایتا طبق گفته مدیر برنامه‌های ایشان متوجه شدیم ایشان مستقیما از محل کنسرت به مشهد رفته است! تا اینجای کار نیز ما مشکل چندانی با این مسئله نداشتیم اما هنگامی که یک کدام از دست اندرکاران این کنسرت حاضر به انجام یک عذرخواهی ساده از هواداران او نباشند؛ تکلیف ما چه بود؟ آيا صرف دغدغه مالی می‌تواند یک هنرمند را از گرفتن عکس یادگاری با هوادارانش دور کند؟»

علیزاده مدیر مجموعه پرشان افزود: «بنده تصمیم داشتم در جهت دغدغه‌هایم برای هنر و فرهنگ در جهت جذب چهره‌های کشوری برای حضور در مشهد فعالیت‌هایی را آغاز کنم که اتفاق دیشب باعث شد قید این مسئله را بزنم. این اتفاقات باعث شد بنده تصمیم بگیرم تمامی پتانسیل مالی و معنوی خود را از این پس فقط در جهت حمایت از هنر و فرهنگ مشهد و استان هزینه کنم. در همین راستا به عنوان یک شهروند هنردوست مشهدی از تمامی مسئولین ذی ربط استانی تقاضا دارم در خصوص اعطای مجوزهای از این قبیل دقت بیشتر اعمال نمایند تا هر فردی یا افرادی نتوانند به خاطر منعفت شخصی با دل هواداران مشهدی و نیز آبروی یک هنرمند بازی کنند! زیرا از من بپرسید هنوز هم باور ندارم حتی محمد علیزاده از ماجرا با خبر بوده باشد و حتی مدیربرنامه ها و افرادی که با بنده مذاکره کرده بودند واقعا مسئول این کار بوده‌اند.»