۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

غمخوار: برنامه انتقال صبا به کرمان تهمت بود

غمخوار خاطرنشان کرد: ما با تمام مشکلات و کمبودهایی که وجود داشت توانستیم اقداماتی انجام بدهیم. امیدواریم که آقایان حداقل تیم را در قم نگه دارند. به ما تهمت زدند که قصد داشتیم تیم را به کرمان ببریم در حالی که به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای وجود نداشت.
کد خبر : ۲۵۲۸۲۳
صراط: رئیس هیأت مدیره سابق صبا گفت: آقایان به ما اعلام می‌کردند که با کادر فنی قرارداد میلیاردی ببندید اما به جزئیات و نحوه قرارداد کاری نداشته باشید.

اکبر غمخوار در واکنش به بیانیه باشگاه صبا اظهار داشت: آقایان نوشته‌اند رئیس هیأت مدیره مستعفی در حالیکه من در نامه‌ام از لفظ کناره‌گیری استفاده کردم و این دو با یکدیگر متفاوت است. خیلی خوب بود که وقتی آقایان بیانیه را صادر می‌کنند لااقل زیر آن را امضا می‌کردند که متوجه شویم از سوی چه کسی صادر شده است. از سوی روابط عمومی مالک احتمالی آینده،‌ سرپرست جدید و یا سایر افراد بوده است؟ آن وقت ما می‌توانستیم در خور شأن او جوابی بدهیم. در ضمن بهتر است آقایان بدانند که بیانیه خطاب به فرد نوشته نمی‌شود. همچنین بهتر بود پیش از اینکه من بیانیه را در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها ببینم آن را به من نشان می‌دادند.

وی ادامه داد:‌ بیانیه آنقدر شتاب‌زده و سفارشی نوشته شده بود که غلط‌های املایی و انشایی فراوانی داشت. به نظرم بیشتر هدف این بیانیه تخریب بود. چند موضوع مهم در این زمینه وجود دارد که باید بیان کنم. اول اینکه اگر به سازوکار قانونی اعتقاد داریم هیأت مدیره و مدیرعامل باید با سازمان لیگ در ارتباط باشند که فکر می‌کنم آقایان در چند هفته گذشته به دنبال استفاده ابزاری از مدیرعامل و هیأت مدیره بودند چرا که اعلام می‌کردند قراردادهای میلیاردی با سرمربی و همراهان بسته شود اما اجازه نمی‌دادند دخالتی در نحوه قرارداد بکنیم. همچنین می‌گفتند با بازیکن قرارداد چند صد میلیونی ببیندید اما با سایر موارد کاری نداشته باشید. این در حالی بود که گروه ما همواره به شفاف‌سازی اعتقاد داشته است.

رئیس هیأت مدیره سابق صبا تأکید کرد: فکر می‌کنم آقایان بیشتر به دنبال فرافکنی بودند تا جواب. حرف اساسی ما این بود که تیم در استان قم بماند تا استعدادهای قومی را بتوانیم کشف و جذب کنیم. در دوره‌های گذشته هم این کار را انجام دادیم و حداقل مربیان بومی و تعدادی از بازیکنان را به لیگ معرفی کردیم اما هم‌اکنون همین آقایان در کادر فنی‌شان یک مربی بومی را هم نگه نداشتند.

غمخوار خاطرنشان کرد: ما با تمام مشکلات و کمبودهایی که وجود داشت توانستیم اقداماتی انجام بدهیم. امیدواریم که آقایان حداقل تیم را در قم نگه دارند. به ما تهمت زدند که قصد داشتیم تیم را به کرمان ببریم در حالی که به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای وجود نداشت اما هم‌اکنون خود آقایان تمرینات را به تهران آوردند و امیدواریم روزی نشود که تیم از تهران خارج شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در جدول مسابقات نشان دادیم که روند رو به رشدی داریم. امیدواریم آقایان هم بتوانند در طول دوران مدیریت خود به خوبی کار کنند و به تعهدات خود عمل کنند. مردم بهترین قاضی هستند و آینده همه چیز را نشان خواهد داد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط تهمت صبا