۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

شکایت صبا از داور دیدار با گسترش

باشگاه صبای قم پس از توهین داور به تماشاگران این تیم در پایان دیدار مقابل گسترش فولاد نسبت به این داور شکایت کرد.
کد خبر : ۲۵۳۲۸۲

صراط: دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر روز گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید. قضاوت این دیدار بر عهده بابک وسیله‌بر بود. کادر فنی صبا در پایان این دیدار نسبت به قضاوت داور معترض بودند. همچنین مسئولان این تیم نسبت به توهین‌هایی که داور در طول مسابقه و در پایان نسبت به بازیکنان و تماشاگران در بر داشته معترض بودند.

علی حیات‌پور سرپرست صبا در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: ما برای دومین هفته است که از داور لطمه می‌بینیم این مسئله باعث می‌شود که تمرکز بازیکنان و کادر فنی به هم بریزد. نمی‌خواهیم بگویم قصد و غرضی وجود دارد اما قضاوت یک طرفه‌ای بود. بازی درگیرانه‌ای نبود که داور بخواهد از 6 کارت زردش استفاده کند وقتی سوت‌های داور اشتباه باشد بازیکنان عصبی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان بازی برخی تماشاگران نسبت به قضاوت داور معترض بودند و توهین‌هایی را انجام دادند و البته صد در صد نادرست بوده و آن‌را تقبیح می‌کنیم اما داور باید صبورتر باشد نه اینکه بخواهد عکس العملی از خود نشان بدهد در برخی از بازی‌ها دیده‌ایم که حتی داور را کتک می‌زنند؛ اما داور واکنشی از خود نشان نمی‌دهد. او نباید توهینی بکند. یکی از روحانیون هم این واکنش داور را دیده است.

سرپرست صبا تاکید کرد: ما نسبت به این رفتار داور شکایت کرده‌ایم و از کمیته داوران خواهان این هستیم که برخورد لازم انجام شود چرا که در صورت عدم برخورد امکان دارد فردا بدتر از آن را شاهد باشیم. در برخی صحنه‌ها به نظر من داور می‌توانست مدیریت کند پس از پایان بازی من به سمت داور رفتم و ضمن خسته نباشید فقط به او گفتم کمی با دقت بیشتری قضاوت می‌کرد که او برخورد بسیار بدی با من داشت. برخی رفتارها ما را به این سمت می‌کشاند که فکر کنیم او از ابتدا برای جنگیدن وارد میدان شده نه برای قضاوت کردن چنین رفتارهایی به فوتبال ما لطمه می‌زند.

منبع: فارس