۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

واکنش راه آهن به شایعه بازگشت دایی

سخنگوی هیات مدیره باشگاه راه آهن حضور علی دایی در این باشگاه را شایعه پراکنی دانست.
کد خبر : ۲۵۲۹۰۵
صراط: محمد محمودی اظهار داشت:چهارمین جلسه هیات مدیره باشگاه راه آهن کریستال روز دوشنبه در دفتر مرکزی هلدینگ یزدان برگزار شد. در این نشست بازرس قانونی تعیین و معرفی شد و با توجه به اینکه تدوین سند چشم انداز 20 ساله از ابتدای امر در دستور کار مالک باشگاه قرار داشت، تیمی کارشناسی در جلسه حاضر و در این باره کلیت موضوع را مطرح کردند.

وی ادامه داد: فرهاد کاظمی سرمربی تیم خواسته هایی داشت و قرار بود در جلسه هفته قبل برای بیان خواسته هایش در جلسه هیات مدیره حاضر شود که به دلیل ترافیک کاری در هفته گذشته، این هفته در خدمت او بودیم و در فضایی دوستانه و صمیمی خواسته‌های خود را در جهت تقویت فنی تیم مطرح و هیات مدیره نیز با حمایت از او و تیمش قول همه گونه همکاری را داد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه راه آهن در پایان در خصوص شایعه حضور علی دایی در راه آهن کریستال و قلعه نویی در صبا اظهار داشت: از باشگاه صبا بی اطلاع هستیم و چند و چون آن باشگاه به ما ارتباطی ندارد اما در باشگاه راه آهن کریستال چنین خبری وجود ندارد و سیستم فکری و مدیریتی باشگاه مخالف بی ثباتی‌های رایج و دردسرساز در فوتبال است. همه مربیان برای ما عزیز و محترم هستند اما مطمین باشید مدیریت باشگاه به کادرفنی فعلی باشگاه اعتماد کامل دارد و این شایعات فقط خارج از باشگاه به گوش می‌رسد و جز شایعه پراکنی چیز دیگری نیست.

منبع: فارس