۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
مالک باشگاه صبا:

با دایی دست یاعلی دادیم و جایی نمی‌رود

مالک باشگاه صبا گفت: ما با علی دایی دست یا علی داده‌ایم و او تا پایان فصل جایی نمی‌رود.
کد خبر : ۲۵۳۰۰۲

صراط: درپی استعفای امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری ملوان انزلی و با توجه به سابقه آشنایی وی با مالک جدید باشگاه صبای قم شایعاتی پیرامون قطع همکاری مدیران این باشگاه با علی دایی در برخی رسانه های نوشتاری منتشر شد. این موضوع البته با پاسخ صریح مالک باشگاه صبای قم منتفی اعلام شد.

موسوی در این باره به خبرنگار فارس گفت: من خیلی با فضای رسانه‌ای فوتبال ایران آشنایی ندارم. روزی که به مسئولان استانی قم قول کمک و همکاری در مورد باشگاه صبا را دادیم، از میان گزینه‌های مدنظرمان ابتدا با علی دایی وارد مذاکره شدیم.

مالک جدید صبای قم افزود: کل زمان مذاکره ما به نیم ساعت هم نرسید و او با بزرگواری پیشنهاد همکاری با ما را پذیرفت. علی دایی برند بین المللی فوتبال ایران در دنیا است. او زمانی بازیکن صبا بوده و با این تیم قهرمان جام حذفی نیز شده است. حالا نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات گرفته؟!

وی خاطرنشان کرد: ما با هم دست یاعلی(ع) دادیم. اصلاً در قاموس من نمی‌گنجد جواب حسن نیت علی دایی را جور دیگری بدهم. بنابراین با قاطعیت اعلام می‌کنم ما بر اجرای تعهداتمان نسبت به قرارداد با آقای گل فوتبال جهان پایبند می‌مانیم و علی دایی را تا پایان فصل جاری سرمربی صبا می‌دانیم. چون ایمان داریم با این مربی به جایگاه درخور توجهی خواهیم رسید.

منبع: فارس