۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

حمله هواداران انزلی‌چی به مدافع نفت

زمانی که تیم ملوان گل مساوی را به ثمر رساند هواداران این تیم به سمت جایگاه هواداران نفت حمله‌ور شدند که پلیس اجازه درگیری بیشتر را نداد.
کد خبر : ۲۵۴۲۶۴

صراط: نیمه دوم دیدار تیم‌های نفت تهران و ملوان در حالی برگزار شد که هواداران انزلی‌چی بارها در این نیمه هم علیه سیدجلال حسینی مدافع انزلی‌چی نفت تهران فحاشی کردند.

*‌ هر گاه اکرمی داور وسط بازی سوتی می‌زد که نظر منصوریان این سوت اشتباه بود سرمربی تیم نفت به علیرضا فغانی داور چهارم این بازی اعتراض می‌کرد.

* بنری در ورزشگاه نصب شده بود که روی آن یاد و خاطره 175 شهید غواص نگه داشته شده بود.

* بلندگوی ورزشگاه تختی حاضران در استادیوم را 590 نفر اعلام کرد.

* هواداران ملوان علیه پیام صادقیان بازیکن تیم نفت شعارهای منصوری سر دادند.

*‌ در صحنه‌ای از بازی پیام صادقیان به دلیل خطای بازیکن ملوان عصبانی شد و به سمت بازیکن حریف رفت که خیلی زود خودش را کنترل کرد.

* پیش از شروع نیمه دوم سیدجلال حسینی و پژمان نوری دو بازیکن با تجربه نفت و ملوان با یکدیگر صحبت کردند.

* غفور جهانی پیشکسوت فوتبال انزلی در این بازی از روی نیمکت ملوان این بازی را تماشا کرد.

* مهدی حسینی‌نسب مربی تیم ملوان در دقیقه 85 به سوی هواداران این تیم آمد و از آنها خواست که در مدت زمان باقی‌مانده ملوان را تشویق کنند.

* زمانی که عباس بوعذار در دقیقه 90 با ضربه ایستگاهی دروازه ملوان را باز کرد منصوریان نیمکت نفت را دوید و به سمت هواداران نفت رفت و برای آنها دست تکان داد در این هنگام بوعذار به سوی منصوریان دوید و او را پشت نیمکت در آغوش گرفت تا خوشحالی خودش از گلی که به ثمر رساند را به مربی‌اش تیمش تقدیم کند.

* هواداران ملوان زمانی که ملوان در وقت‌های اضافه گل مساوی را زد به سمت هواداران نفت حمله‌ور شدند اشیایی سمت آنها پرتاب کردند که در این هنگام پلیس وارد عمل شد و اجازه درگیری فیزیکی نداد.

در پایان بازی هواداران ملوان درگیری شدیدی در ورزشگا تختی به وجود آوردند به طوری که حمید استیلی، مازیار زارع، پژمان نوری، آرش افشین و سایر بازیکنان این تیم از هواداران خواستند تا آرامش خود را حفظ کنند. در این لحظه مأموران نیروی انتظامی تلاش زیادی کردند تا درگیری به وجود نیاید. در این لحظه هواداران ملوان زمانی که سیدجلال حسینی قصد داشت به رختکن برود به سمت تونل حمله‌ور شدند که با دخالت مأموران نیروی انتظامی اتفاق خاصی رخ نداد.

منبع: فارس