۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵

ماجرای خوابی که برای رای دادن به احمدی نژاد تعریف کردند

8 سال پیش از تریبون نماز جمعه از راننده تاکسی ای یاد شد که مادرش متوفی اش به او گفته بود به احمدی نژاد رای بدهد.
کد خبر : ۲۵۴۳۰۵
صراط: آيت الله احمد جنتي خطيب جمعه تهران در خطبه هاي روز جمعه 8 تير 1384، اتفاق سوم تير را از مسائل تاريخي انقلاب دانست و افزود: رخداد اين روز بسيار عجيب و غريب بود. در زماني كه عده‌اي باور داشتند انقلاب  از بين رفته و ديگر فايده‌اي ندارد و غربي‌ها و بلندگوهاي آن‌ها در داخل اين مسأله را القاء مي‌كردند و در مقطعي كه خود به خود گرايش به غرب در حال افزايش بود و عدم تقيد به برخي ارزش‌ها و سهل‌انگاري راجع به برخي ارزش‌ها مشاهده مي‌شد، بر خلاف انتظار همه مردم به صحنه آمدند.

جنتي اضافه كرد: چند روز پيش يكي از دوستان مي‌گفت در زمان انتخابات در تاكسي از راننده پرسيدم به چه كسي رأي مي‌دهي؟ او گفت: نمي‌دانم اما مادرم كه چند سال پيش فوت كرده ديشب به خوابم آمده و گفت به احمدي‌نژاد رأي بده، كه از اين نمونه‌ها بسيار است.

آنگونه که ايسنا گزارش داده است، دبير شوراي نگهبان در ادامه‌ سخنانش افزود: خدا به دل‌هاي پاك جوان‌هاي بسيجي، حزب‌اللهي و خط امامي كمك كرد و در شرايطي كه نه حزبي حامي اين دولت بود و نه پولداري از آن حمايت مي‌كرد و هيچ‌يك از جريان‌هاي سياسي تعيين‌كننده نبودند و دخالتي نداشتند، متن مردم احمدي‌نژاد را انتخاب كردند.