۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

جلالی: در دیداری که هیچ چیز نداشت باختیم

سرمربی تیم سایپا می‌گوید خیلی سخت است از بازی‌ای که هیچ چیز نداشت بازنده بیرون آمد.
کد خبر : ۲۵۴۴۴۷
صراط: مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا درباره بازی اظهار کرد: این خیلی سخت است که از بازی‌ای که هیچ چیز ندارد، بازنده بیرون بیاییم و فقط غفلت یک بازیکن باعث یک پنالتی شد و باید دست خالی از بازی بیرون بیاییم ولی خب با این وجود شرایط بازی برای بازیکنان خیلی خوب بود.

وی درباره اخراج بازیکن تیمش و اینکه چه تاثیری در روند بازی سایپا گذاشت، گفت: زمانی که در چنین شرایط هوایی یک بازیکن از تیم اخراج می‌شود و یک گل هم عقب هستیم واقعا شرایط سخت می‌شود ولی ما در جابه‌جایی‌ها و تعویض‌ها سعی کردیم توان تیمی را بالا ببریم ولی نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم و با توجه به اینکه آن‌ها جلو بودند، فشرده هم بازی می‌کردند و ما نتوانستیم از دفاع آن‌ها عبور کنیم.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سوال که شرایط آب و هوایی چه تاثیری در باخت تیم‌شان داشت گفت: من با اطمینان می‌گویم در این دو فصل که سرمربی سایپا هستم، بازی به این بدی از تیمم ندیده‌ام و فکر می‌کنم این صرفا به خاطر شرایط آب و هوایی اهواز بود.

وی درباره داوری نیز خاطرنشان کرد: داور هیچ مشکلی نداشت و بسیار خوب قضاوت کرد.

سرمربی تیم سایپا افزود: زمانی که 10 نفره شدیم شرایط خیلی سخت‌تر شد اما به هر حال این شرایطی بود که چاره‌ای جز بازی کردن نداشتیم ودر کل باید گفت از بازی‌ای که چیزی نداشت نتوانستیم توشه‌ای به دست بیاوریم.

وی افزود: من آن چیزی که دست خودم بود را انجام دادم با وجود این ما تمهیدات دیگری نیز داشتیم که نتوانستیم آن‌ها را انجام دهیم. به عنوان مثال لباسی که همراه خودمان آوردیم لباس مناسبی نبود و ما در این چند روز خیلی سعی کردیم بتوانیم لباسی تهیه کنیم که مناسب این بازی باشد ولی نشد که این مسئله بسیار در بازی ما تاثیرگذار بود. در هر صورت باید بگویم ما نتوانستیم از پس این شرایط بربیاییم و واقعا بازی هر دو تیم کیفیتی نداشت.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه دلیل 5 تغییری که این تیم نسبت به بازی‌های گذشته داشت چه بود، اظهار کرد: به هر حال ما در فاصله 5 روز باید دو بازی سنگین داشته باشیم و طراحی‌مان جهت این بازی این بود که نیروهایمان را برای این دو بازی تقسیم کنیم. در کل هم برنامه‌مان این بود که در این بازی پیروز باشیم که متاسفانه نتوانستیم و معتقدم که اگر مدافع ما آن غفلت را در نیمه اول مرتکب نمی‌شد، در ادامه کار می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

جلالی درباره دیدگاهش نسبت به لیگ برتر در 4 هفته ابتدایی بازی‌ها تصریح کرد: من همه بازی‌ها را ندیده‌ام. ولی آن بازی‌هایی را که دیدم اغلب بازی‌ها کیفیت خوبی داشتند و تیم‌هایی مثل پدیده، نفت، ذوب آهن و فولاد و حتی ملوان واقعا امیدوار کننده ظاهر شدند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جلالی سایپا صراط