۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

واکنش نماینده اهواز به یک تصمیم فوتبالی

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: 3 نماینده خوزستان در لیگ برتر نیاز به حمایت مسئولان استانی دارند و در استان خوزستان باید مسئولان برای کسب نتیجه مطلوب این تیم‌ها کمک کنند نه اینکه ما هم مانند مسئولان مرکز نشین شرایط را برای استقلال و پیروزی مهیا کنیم.
کد خبر : ۲۵۴۵۲۸
صراط: رئیس کمیته فوتبال و فوتسال مجلس گفت: شرایط میزبانی استقلال اهواز را برای نتیجه گرفتن استقلال تهران تغییر دادند.

سید‌ شریف حسینی در واکنش به تغییر مکان برگزاری دیدار استقلال اهواز در برابر استقلال تهران اظهار داشت: تیم میزبان باید از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده کند اما متأسفانه در اهواز شرایط را به سود تیم میهمان تغییر دادند.

وی افزود: شرایط میزبانی استقلال اهواز استفاده از حضور وسیع تماشاگران، وضعیت زمین بازی و یا شرایط آب و هوایی است اما وقتی مسئولان دیدند که نمی‌توانند ساعت برگزاری مسابقه این تیم اهوازی در برابر استقلال تهران را تغییر بدهند، مکان برگزاری بازی را تغییر دادند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:  3 نماینده خوزستان در لیگ برتر نیاز به حمایت مسئولان استانی دارند و در استان خوزستان باید مسئولان برای کسب نتیجه مطلوب این تیم‌ها کمک کنند نه اینکه ما هم مانند مسئولان مرکز نشین شرایط را برای استقلال و پیروزی مهیا کنیم.

وی بیان کرد: اگر نور ورزشگاه تختی نا مناسب است چرا مسابقه استقلال اهواز با سیاه جامگان مشهد در این ورزشگاه برگزار شد، آیا فرقی بین تیم استقلال تهران و سیاه جامگان وجود دارد؟

حسینی عنوان کرد: تماشاگران تیم‌های خوزستانی ساکن مناطق محروم شیلنگ آباد، ملاشیه، لشکرآباد و کوت عبدالله هستند، آیا مسئولانی که مکان بازی را تغییر دادند شرایط را برای انتقال تماشاگران به ورزشگاه غدیر مهیا کردند.

وی اظهار داشت: بازیکنان استقلال اهواز تاکنون در ورزشگاه غدیر به مصاف هیچ حریفی نرفتند و حتی یک بار هم در این زمین تمرین نکردند، اما بر خلاف آنها استقلال تهران چندین بار در این ورزشگاه به میدان رفته، در کجای دنیا اینگونه است که تیم میهمان در زمین تیم میزبان شرایط بهتری دارد؟ تیم‌های خوزستانی وقتی به دیگر شهرها می‌روند اجازه تمرین در ورزشگاه اصلی را به آنها نمی‌دهند تا با شرایط زمین آشنا نشوند.

رئیس کمیسیون فوتبال و فوتسال مجلس شورای اسلامی درباره تغییر ساعت بازی‌های اهواز گفت: تیم‌های خوزستانی در هوای گرم اهواز تمرین می‌کنند و به نسبت تیم‌های دیگر شرایط سخت تری برای برگزاری مسابقه در ساعت 7 و 30 تجربه می‌کنند اما چون به شرایط آب و هوایی عادت کرده‌اند باید در این ساعت بازی‌ها برگزار شود و گرنه ما در استان‌های سردسیر هم نمی‌توانیم به میدان برویم و باید ساعت بازی‌ها تغییر پیدا کند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط فوتبال اهواز