۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

ادعاهای مربیان نوجوانان سرخابی علیه هم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان استقلال گفت: اگر پرسپولیسی‌ها 8 نفره شدند به این دلیل بود که به همه توهین می‌کردند و داور آنها را اخراج می‌کرد. سرمربی نوجوانان پرسپولیس گفت: ادعاهای سرمربی تیم نوجوانان استقلال مبنی بر اینکه بازیکنانم به بازیکنان تیم او و همچنین به کادر فنی خودمان فحاشی کردند، دروغ است.
کد خبر : ۲۵۴۵۴۰
صراط: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان استقلال گفت: اگر پرسپولیسی‌ها 8 نفره شدند به این دلیل بود که به همه توهین می‌کردند و داور آنها را اخراج می‌کرد.

سعید لطفی در خصوص پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم حقمان بود بتوانیم از این مسابقه برنده بیرون بیاییم.

وی در خصوص اینکه چرا بازی به جنجال کشیده شد گفت: متاسفانه بازیکنان پرسپولیس هم به بازیکنان ما توهین می‌کردند و هم به مربی خودشان! آنها آنقدر در زمین توهین کردند که داور هم می‌شنید و اخراجشان می‌کرد. دو اخراجی پرسپولیس مربوط به توهین‌هایی بود که داور آنها را شنید و به آنها کارت قرمز داد.

لطفی در خصوص اینکه آیا از امکانات ارائه شده به تیم نوجوانان راضی است یا خیر گفت: آنطور که باید و شاید راضی نیستیم و ما توقع داریم امکانات مناسب‌تری در اختیارمان قرار بگیرد. مثلا 10 روز مانده به آغاز بازی‌ها تازه به ما زمین تمرین دادند.

سرمربی نوجوانان استقلال در خصوص اینکه وضعیت تیمش در جدول چگونه است گفت: ما یک برد، یک مساوی و یک باخت داریم و فکر می‌کنم بازی اول را هم با ناداوری واگذار کردیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا افشارزاده و اعضای هیات مدیره به تمرینات این تیم سر می‌زنند یا خیر گفت: آنها دورادور پیگیر کارها هستند ولی ما تا به امروز آنها را ندیده‌ایم البته آقای صادق‌پور حضور مستمری دارند و مشکلاتی داریم که قول دادند آنها را حل کنند.



سرمربی نوجوانان پرسپولیس: ادعاهای سرمربی استقلال دروغ است

سرمربی نوجوانان پرسپولیس گفت: ادعاهای سرمربی تیم نوجوانان استقلال مبنی بر اینکه بازیکنانم به بازیکنان تیم او و همچنین به کادر فنی خودمان فحاشی کردند، دروغ است.

رحیم یوسفی در مورد شکست 4 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال در دربی نوجوانان گفت: در نیمه اول یک بر صفر جلو بودیم اما در نیمه دوم و با آغاز این نیمه بلافاصله داور یک بازیکن ما را اخراج کرد و سپس چند دقیقه بعد به دو نفر دیگر هم کارت قرمز نشان داد تا با 8 نفره شدن، استقلال راحت بازی را ببرد. ضمن اینکه داور مسابقه به 8 بازیکن ما کارت زرد نشان داد.

وی ادامه داد: گویا این روزها همه با پرسپولیس مشکل دارند. در این دیدار هم در حالی که بازیکن ما توپ را به وسط میدان آورد، یکی از بازیکنان استقلال بی‌ادبی کرد که بازیکن ما در پاسخ به او گفت اینجا زمین فوتبال است که داور اخطار دوم را به او نشان داد و بعد از آن هم دو یار دیگر ما را اخراج کرد.

یوسفی در مورد اینکه سعید لطفی سرمربی استقلال ادعا کرده بود بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه به همه فحاشی می‌کردند، گفت: به حضرت عباس او دروغ می‌گوید. چرا باید وقتی تیم ما جلو است بخواهیم توهین کنیم تا بازی خراب شود. این در حالی است که داوری در دیدار امروز تیم ما را خراب کرد.
منبع: فارس