۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
به جای بازیکنان به داور اعتراض کردم

مهاجری: باید بیشتر از یک گل می زدیم

رضا مهاجری سرمربی پدیده روند شکست دادن تراکتور را ادامه داد و اعتقاد داشت باید بیشتر یک گل می زدند.
کد خبر : ۲۵۴۵۴۶
صراط: رضا مهاجری سرمربی پدیده روند شکست دادن تراکتور را ادامه داد و اعتقاد داشت باید بیشتر یک گل می زدند.

مهاجری بعد از اولین برد در لیگ پانزدهم در کنفرانس مطبوعاتی پاسخ داد:

از دقیقه 20 حمله کردیم
خدا را شکر در روزی اولین برد خود را به دست آوردیم که واقعا شایسته پیروزی بودیم. من قبلا هم می گفتم خوب بازی می کنیم اما کسی باور نمی کرد. امروز برابر تراکتور از دقیقه 20 حملات زیادی کردیم .

بهتر است در مورد داوری حرف نزنیم
من دیروز در کنفرانس گفتم وقتی در سه مسابقه علیه ما تصمیمات داوری گرفته می شودبهتر است دیگر در مورد داوری صحبت نکنم. اما شما دیدید وقتی علیه استقلال و پرسپولیس داوری می شود تمام رسانه ها روی این مساله زوم می کنند. متاسفانه در بازی امروز با وجود حملات زیاد فقط یک بار گل زدیم و این در حالی بود که تراکتورسازی کمتر از همه مسابقاتش صاحب موقعیت گل شد.

می خواهیم زیباتر بازی کنیم
ما  تلاش می کنیم که به شناخت کافی و هماهنگی برسیم و این شناخت چیزی نیست که یک روزه به دست بیاید اما همگی به دنبال موفقیت هستیم. هدف ما این است که به ثبات برسیم و  می خواهیم بازی های زیباتر با نتایج بهتری کسب کنیم. بازیکن، خبرنگار، تماشاگر باید به این باور برسند و همه باید کمک کنند تا این شرایط محقق شود.

خیلی موقعیت خلق کردیم
خلق موقعیت خیلی مهم است که ما توانستیم در بازی موقعیت خلق کنیم و البته بعد از بازی با صبا فرصت 20 روزه برای تمرین و کار بیشتر داریم. ضمن اینکه دو بازیکن دیگر نیز به  جمع ما اضافه خواهند شد که بعدا درباره آنها صحبت می کنم. البته تلاش می کنیم در کنار نفرات باتجربه ای مثل حسین بادامکی از نفرات جدید استفاده کنیم.

به جای بازیکنان به داور اعتراض کردم
ما در شرایط بازی مجبوریم کارهایی کنیم که بازیکن درگیر اعتراض به داور نشود به همین خاطر است که در جریان بازی به داور اعتراض می کردم تا بازیکنان مجبور نشوند اعتراض کنند
منبع: ورزش سه