۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

تونی : تراکتور هنوز زنده است/ پدر باخت منم

تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی بعد از باخت در مشهد در کنفرانس اعلام کرد،من پدر باخت هستم.
کد خبر : ۲۵۴۵۴۸
صراط: تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی بعد از باخت در مشهد در کنفرانس اعلام کرد،من پدر باخت هستم.

اولیویرا که روزهای سختی را در تراکتور سپری می کند در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:

من پدر باخت هستم
ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و برابر تیمی بازی کردیم که بازیکنان ما را تحت فشار گذاشته بود و بازیکنان ما را مهار کرده بود. اما در نیمه دوم ما چند موقعیت خوب و چند ضدحمله داشتیم که متاسفانه توپ هایمان گل نشد و فرصت ها را هدر دادیم. ما می دانستیم مقابل تیمی سرسخت بازی داریم که سال گذشته هم در سه بازی تراکتور را شکست داده بود. طبیعتا باخت هم یک پدر دارد و پدر باخت من هستم و تمام مسوولیت باخت با من است.

به پدیده تبریک می گویم
ما هنوز در حال ساختن یک تیم جدید هستیم چون بازیکنان جدید زیادی داریم و بازیکنان باید هماهنگ شوند.متاسفانه یک بازیکن را به دلیل مصدومیت و دومی را به دلیل اخراج از دست دادیم. باید به پدیده تبریک بگویم.

به ایران نیامدم در مورد داوری صحبت کنم
باید سوال در مورد داوری را پارسال از من می پرسیدید ومن به ایران نیامده ام که درباره داوری صحبت کنم. کسانی که در فوتبال هستند بهتر می دانند من چه می گویم.

تراکتور هنوز زنده است
تیم ما هنوز زنده است و بازیکن جدید آن پخته نشده اند و طبیعی است که در چنین شرایطی، این اتفاقات رخ بدهد. در بازی هم شانس و هم بدشانسی وجود دارد و فکر می کنید ما شانسی داشتیم؟

تیم ما هنوز کار دارد
یک تیم باید مجموعه ای از بازیکنان باشد اما هنوز بازیکنان ما یک تیم نشده اند چون امسال بازیکن جوان زیاد داریم. باید  روی این بازیکنان کار شود و همه تلاش کنند تا بتوانیم یک تیم درست کنیم باز هم می گویم کار زیادی داریم.
منبع: ورزش سه
برچسب ها: صراط تونی تراکتور