۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

مدیرعامل استقلال اهواز: بُرد حق آنها نبود

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: اگر این برد حق استقلال بود به آنها تبریک می‌گویم اما مطمئن باشید این چنین نبود.
کد خبر : ۲۵۴۵۵۴
صراط: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: اگر این برد حق استقلال بود به آنها تبریک می‌گویم اما مطمئن باشید این چنین نبود.

محمد ارشدی پس از شکست استقلال اهواز مقابل استقلال تهران، گفت: اولین سؤال من این است که چرا استقلال در ورزشگاه غدیر تمرین کرد مطمئن باشید این مسائل دیکته شده بود و من به عنوان مدیر کل این موضوع را به خدمت استاندار و سایر مسئولان گزارش خواهم کرد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که حق طبیعی میزبان است که خودش زمینش را انتخاب کند پس چطور می‌شود که طی یک هفته ورزشگاهی که تأیید شده است را می‌گویند تأیید نیست. چطور در هفته دوم تأیید شده بود اما هفته چهارم ورزشگاه تختی را تأیید نمی‌کنند.

ارشدی گفت: تیم‌های تهرانی نفوذ خودشان را دارند و کارهایی می‌کنند که فوتبال را از اخلاق دور می‌کنند. اگر این برد حق استقلال تهران بود به آنها تبریک می‌گویم اما مطمئن باشید که حق آنها پیروزی نبود.

وی یادآور شد: آقایان ورزشگاه را تأیید کردند و استانداردهای لازم را هم دارد. ورزشگاه تختی از ورزشگاه‌های دورود و مسجد سلیمان بدتر نیست. طرفداران استقلال اهواز از قشر پایین مملکت هستند و چون ورزشگاه تختی در مرکز شهر قرار دارد به راحتی می‌توانند به این ورزشگاه بروند و این حق مسلم میزبان و تماشاگرانش است که در ورزشگاهی که دوست دارند به میدان بروند.

ارشدی در پایان گفت: ورزشگاه تختی برای این بازی مدنظر ما بود که با یک برنامه از پیش تعیین شده آن را از ما گرفتند.
منبع: فارس