۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

تصادف مرگبار دو سواری و تریلی در قم

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری با تریلی 6 نفر کشته و مجروح شدند.
کد خبر : ۲۵۶۶۵۴

صراط: مهدی فراهانی امروز در قم با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم گفت: برخورد موتور با گاردریل از جمله این حوادث بود.

وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: در این حادثه که مقابل بوستان هاشمی روی داد راکب موتورسیکلت که جوانی حدودا 25 ساله بود متاسفانه در دم فوت کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در حادثه دیگری که بین دو دستگاه خودروی سواری با تریلی روی داد 6 نفر کشته و مجروح شدند.

فراهانی اضافه کرد: این حادثه در محور قم – سلفچگان روی داد که با فوت در دم آقای 20 ساله و مجروح شدن پنج نفر دیگر همراه بود.

وی افزود: حال دو نفر از مجروحان این حادثه وخیم اعلام شده و به همین دلیل درخواست اورژانس هوایی اعلام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز کرد: دو مجروح بد حال این حادثه توسط بالگرد اورژانس و سه مجروح دیگر توسط اورژانس زمینی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

فراهانی به وضعیت اورژانسی یک بیمار با مشکل عروقی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور پیشگیری از قطع عضو این بیمار 36 ساله، به علت گرفتگی عروق و محدودیت زمان شروع درمان، درخواست اورژانس هوایی صادر شد.

وی اعلام کرد: پس از هماهنگی‌های انجام شده بیمار دارای مشکل عروقی با مدیریت زمان و بکارگیری بالگرد اورژانس قم در مدت زمان کمتر از یک ساعت به مرکز درمانی در تهران تحویل شد.

منبع: فارس
برچسب ها: تریلی تصادف قم صراط