۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳

تصادف زنجیره‌ای مرگبار در اصفهان

براثر وقوع تصادف زنجیره‌ای که بین پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور اصفهان به شهرکرد استان اصفهان رخ داد یک‌ تن کشته و دو تن مجروح شدند.
کد خبر : ۲۵۷۳۲۲

صراط: سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت 13 و 10 دقیقه روز گذشته 15 شهریورماه تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین در محور اصفهان به شهرکرد حدفاصل ذوب‌آهن به فولادشهر رخ داد که بلافاصله مأموران این پلیس به ‌منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون ولوو، یک دستگاه پژو، یک دستگاه پراید، وانت نیسان و یک دستگاه پژو با یکدیگر برخورد کردند که در اثر این حادثه راننده 40 ساله پراید در دم فوت و راننده خودروی پژو و سرنشین خودروی وانت‌نیسان مجروح شدند.

این مقام مسئول در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: در بررسی‌های صورت گرفته، کامیون ولوو مقصر شناخته شد که به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه منجر به ایجاد خسارت به خودروهای جلویی خود شده است.

سرهنگ رضایی همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در محور اصفهان ـ شهرکرد خبر داد و گفت: در این حادثه که ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته به علت تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد نیز متأسفانه راننده در دم فوت کرد.