۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳

عبدولی کارش را با پیروزی آغاز کرد

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در نخستین دیدارش مقابل حریف ازبک به پیروزی رسید.
کد خبر : ۲۵۷۳۳۳

صراط: مسابقات سه وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 21:30 امشب به وقت تهران در لاس‌وگاس آمریکا آغاز شده است و سه نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود رفته‌اند که در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی در دور دوم مقابل حریف ازبک پیروز شد.

در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور دور نخست در دور دوم پیش از پایان تایم اول با نتیجه 8 بر صفر مقابل نوربیک هاشم‌بیکوف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم با برنده مسابقه پاسکال ایسل از آلمان و ربیع الخلیل از فلسطین مسابقه می‌دهد که به نظر می‌رسد کشتی‌گیر آلمانی شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار داشته باشد. در این وزن 46 کشتی‌گیر حضور دارند.

پیش از این مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم در دیدار نخست با نتیجه 4 بر صفر مغلوب استوان لوای از اسلواکی شده بود.

از نکات جالب توجه وزن 75 کیلوگرم می‌توان به شکست آرسن جولفالاکیان، قهرمان دوره قبل و نیب قهرمان المپیک لندن با نتیجه 6 بر صفر مقابل رومن ولاسوف، قهرمان المپیک 2008 پکن از روسیه اشاره کرد که در همان دور نخست به مصاف هم رفتند.

الوین مورس‌علی‌یف، قهرمان بازی‌های اروپایی و نفر سوم جهان در سال گذشته از آذربایجان در دور نخست به سختی و با نتیجه 3 بر 2 از سد خوآن آنجل اسکوبار از مکزیک گذشت.  ویکتور نمس صرب و پیتر باسکی مجار نیز در دور اول مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

در وزن 66 کیلوگرم هم آرتم سورکوف، قهرمان بازی‌های اروپایی از روسیه با نتیجه 2 بر صفر مقابل حسن‌ علی‌یف، نفر سوم بازی‌های اروپایی از آذربایجان اشاره کرد.

منبع: فارس