۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

کاسه صبر بازیکنان منچستر لبریز شد!

دو کاپیتان منچستریونایتد سرانجام از کوره در رفتند و به نحوه مربیگری سرمربی هلندی این تیم انتقاد کردند.
کد خبر : ۲۵۷۷۸۱
صراط: نشریه «دیلی‌میل» انگلیس خبر داد، بازیکنان منچستریونایتد که از برنامه‌های تمرینی سخت و فشرده لوئیز فن‌خال به تنگ آمده بودند، مقابل او قد علم کردند. بر اساس این گزارش در رأس اعتراض به سرمربی هلندی شیاطین سرخ هم وین رونی و مایکل کریک، کاپیتان‌های اول و دوم منچستری‌ها قرار داشتند.

«دیلی‌میل» مدعی شد که پس از پیروزی یک بر صفر شیاطین سرخ برابر تاتنهام در هفته اول لیگ برتر انگلیس که روی گل به خودی بازیکنان حریف به دست آمد، وین رونی و مایکل کریک از فن‌خال خواسته‌اند که در سبک بازی تیم تجدیدنظر کند. آنها گفته‌اند که از تاکتیک‌های تیم رضایت ندارند، چرا که غریضه هجومی تیم را فرو نشانده است. گفته می‌شود این تنش‌ها هم تا پیش از بازی با بروژ بلژیک در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا ادامه داشته است.

یک منبع آگاه با اشاره به اینکه فن‌خال هنوز پیشنهاد بازیکنان خود برای تغییر در نحوه مربیگری‌اش را نپذیرفته است، گفت: بازیکنان منچستریونایتد فکر می‌کردند که لباسی به تن دارند که دست و پای‌شان را بسته است. آنها احساس می‌کردند که تبدیل به روبات شده‌اند. به هر حال همه چیز دارای ساختار است. فن‌خال از لبخند زدن لذت می‌برد، اما بازیکنانش چنین صحنه‌ای را کمتر از او در تمرینات می‌بینند. به هر حال در تمرینات باید سخت کار کرد و در بیرون از زمین خندید.

با وجود اینکه منچستریونایتد در این تابستان بیش از 100 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان موردنظرش کرده است، اما تا به اینجای فصل نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در چهار بازی از فصل جدید لیگ برتر تنها سه گل به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم