۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
پاک‌نیت:

در دوره سرافراز اتفاق خاصی نیفتاده

محمود پاک نیت گفت: هنوز در دوره جدید تغییر مدیریت سازمان صدا و سیما اتفاق خاصی نیفتاده است و امیدواریم اتفاق‌های بهتر و موثری با حضور آقای سرافراز بیفتد.
کد خبر : ۲۶۰۶۶۹
صراط: محمود پاک نیت گفت: هنوز در دوره جدید تغییر مدیریت سازمان صدا و سیما اتفاق خاصی نیفتاده است و امیدواریم اتفاق‌های بهتر و موثری با حضور آقای سرافراز بیفتد.

محمود پاک نیت گفت: مدتی است مشغول بازی در دو سریال «نفس گرم» و «شهرزاد» هستم.

وی افزود: در «نفس گرم» نقش همسر ملیحه با بازی مرجانه گلچین را ایفا می‌کنم که نقش کوتاهی است و در زندگیش اتفاقی می‌افتد که ماجراهایی را پیش می‌آورد.

این بازیگر ادامه داد: در سریال «شهرزاد» پدر شخصیت شهرزاد را بازی می‌کنم که فردی بسیار خشن است.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در مورد فاکتورهای مورد نظرش در قبول یک نقش بیان داشت:‌ اولین گزینه‌ای که برایم مهم است،‌متن سریال و یا فیلم است و اگر قصه مرا جذب و درگیر خود کند دیگر مثبت و منفی بودن نقش برایم اهمیتی ندارد.

وی افزود:‌در وهله بعدی کارگردان و گروه تولید برایم مهم هستند چراکه معتقدم یک بازیگر در عین اینکه باید به بازی خود مسلط باشد،‌ می‌بایست آرامش کافی برا ایفای نقش نیز داشته باشد.

بازیگر سریال «پرده نشین» در مورد حضور مدیر اسبق و فعلی سازمان صدا و سیما نیز بیان داشت:‌آقای ضرغامی در دوران ده ساله فعالیت خود زحمت‌های بسیاری کشید و فرد فعالی در حوزه خود بود،‌اما خب در مضیقه مالی بود.

پاک نیت ادامه داد:‌هنوز در دوره جدید تغییر مدیریت سازمان صدا و سیما اتفاق خاصی نیفتاده است و امیدواریم اتفاق‌های بهتر و موثری با حضور آقای سرافراز بیفتد.
منبع: فارس