۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

عاقبت پاس 3.5 میلیاردی چه خواهد شد؟

تیم فوتبال پاس همدان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باز هم شکست خورد تا وضعیت این تیم در جدول 20 تیمی این رقابت‌ها بدتر از قبل شود.
کد خبر : ۲۶۲۸۰۰

صراط: هفته دهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال در شهرهای مختلف پیگیری شد که در این هفته باز هم نماینده فوتبال همدان در جام آزادگان دست خالی به شهرش بازگشت.

پاسی‌ها امسال نتوانستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند و در 10 هفته از این رقابت‌ها شرایط این تیم بدتر از قبل می‌شود.

شاگردان مهابادی که امسال با بودجه‌ای بالغ بر 3.5 میلیارد راهی مسابقات لیگ دسته اول شدند تنها در یک مسابقه به برتری رسیدند و در سایر مسابقات با تساوی و شکست از مستطیل سبز خارج شدند.

به تازگی مدیرعامل پاس تغییر کرده اما این شوک هم نتوانست مشکل پاس را حل کند؛ این تیم با وجود اینکه مشکلات مالی‎اش تا حدودی حل شده بود باز هم شکست خورد تا شرایط این تیم نگون‌بخت بدتر از قبل شود.

در هفته دهم عصر امروز پاسی‌ها میهمان تیم گل گهر سیرجان بودند اما در پایان این بازی چهارمین شکست خود را در سیرجان پذیرا شد تا در انتهای جدول دست و پا بزند.

در این بازی سه گل به ثمر رسید که در دقایق 48 و 56 اسماعیل کیانی میزبان را پیش انداخت و تک گل پاسی‌ها در دقیقه 90 توسط محمود محمدی زده شد تا باز هم شاگردان مهابادی با شکست به همدان بازگردند.

در سایر بازی‌های این هفته؛ فولاد یزد قعرنشین دست به کار بزرگی زد و در خانه صنعت نفت آبادان را با دو گل از پیش رو برداشت تا صعود چند پله‌ای در جدول داشته باشد، دربی مسی‌ها با برد کرمانی‌ها همراه شد و این تیم در رفسنجان دو بر یک حریف خود را شکست داد.

خونه به خونه بابل در خرم‌آباد یک بر صفر میزبان خود خیبر را برد، آلومینیوم اراک موفق شد دو بر یک گیتی‎پسند اصفهان را با شکست بدرقه کند.

در این هفته سه مسابقه به نتیجه مساوی منجر شد که طی آن ماشین‎سازی تبریز و شهرداری اردبیل یک بر یک، پارسه تهران و داماش گیلان دو بر دو و همچنین آلومینیوم هرمزگان و پیکان تهران یک بر یک مساوی شدند و امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

آخرین بازی هفته دهم لیگ دسته اول بین دو تیم نساجی مازندران و فجر شهیدسپاسی شیراز فردا سه‎شنبه برگزار خواهد شد.

تا پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول بدون بازی معوقه پاس و نفت مسجد سلیمان؛ نماینده دسته اولی فوتبال همدان با کسب هفت امتیاز به تنهایی در قعر جدول جا خوش کرده و اگر جدول از انتها برعکس شود شاگردان مهابادی از آخر اول هستند.

در چارچوب هفته یازدهم جام آزادگان روز دوشنبه 27 مهر از ساعت 15:15 تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه شهدای قدس از تیم آلومینیوم هرمزگان پذیرایی خواهد کرد.

منبع: فارس